Er wordt gezegd dat 80% van alle stellen binnen een jaar zwanger is en 90% binnen twee jaar. Maar hoe zit het met de 10% die overblijft? Wie kan me daar iets over vertellen?
Ik denk dat die 10% er nog langer dan 2 jaar over doen,misschien sommigen wel jaren met de hele mmm. En volgens mij blijft er dan nog een heel klein percentage over waar het helemaal nooit bij lukt. Bij m'n eerste was ik wel snel zwanger,maar tot 2x toe miskraam gehad. Duurde uiteindelijk een jaar. Nu voor een tweede is het de 2e ronde raak. Het zwanger worden is dus bij mij het probleem niet, meer het zwanger blijven...
Wij zijn 2 jaar bezig geweest,door middel van hormoon stimulatie zwanger geworden. Dat werd een miskraam en de ronde erop gelijk weer zwanger en deze is lekker blijven plakken.
Tja, 10 jaar bezig, in 2003 1x een positieve test maar werd drie dagen na nod ongesteld.. Dus waarschijnlijk vroege miskraam. Sinds 2011 in de MMM.
Ik ben dan dus benieuwd hoe groot dat percentage is. Bij hoeveel procent lukt het nooit? Hoeveel procent is er na drie jaar zwanger? Ik kan op internet wel een aantal wetenschappelijke artikelen vinden maar het gaat eigenlijk allemaal over die 80-90%
blijkbaar zijn mijn man en ik een goede combinatie drie van 5 keer direct zwanger geraakt en met 2 miskramen tussendoor en 1tje een maandje oefenen lol in totaal nu 3 kids
Van die 10% ken ik wat mensen: - 1 koppel na 4 jaar zwanger middels MMM - 1 koppel na 7 jaar zwanger middels MMM Ik zelf was beide keren binnen het half jaar zwanger... bij de tweede duurde het iets langer, maar achteraf toch erg tevreden dat ik het grote wonder nogmaals mag beleven
Volgens de statistieken blijft 5% daarvan kinderloos en 5% alsnog later, meestal met 'hulp'. Wij zijn in totaal 2,5 jaar bezig geweest, waarvan 1 jaar mmm.
Ik weet het niet precies, maar bij iui kregen we de info dat 1/3 zwanger wordt door iui en bij IVF kregen we de info dat 40 procent zonder kind blijft na 3 behandelingen, maar op de site van een Gents ziekenhuis waar ze 6 IVF behandelingen doen zag ik dat 80 procent geloof ik zwanger wordt... Dus van die 10 procent blijft een aantal mensen kinderloos, maar als je 6 keer IVF wilt overwegen heb je dus best wat kans en dat is natuurlijk als alle eerdere dingen niet werkten!
Oja die 80 procent van Gent was wel tot een leeftijd van 34 jaar... Ik ben jonger dan 34 vandaar dat ik dat onthouden heb, maar als je ouder bent is het wel veel lager... Dus die mensen blijven dan natuurlijk wel met lege handen staan.