Kun je niet in jouw eigen zh aan de fertiliteitsartsen vragen wat zij een goed alternatief qua ziekenhuis vinden?Of is dat weer té prive?
Over onnozele opmerkingen gesproken; ik ben blij dat babyboom is uitgezonden want hoop dat mensen nu serieuzer omgaan met bv ivf. Een hoop mensen denken toch:O ivf, dan ben je zó zwanger, terwijl dat niet zo is. En opmerkingen van 'moet ik het even voordoen zijn helemáál uit den boze. Kan wel als geintje bedoelt zijn, maar zoiets zeg je gewoon niet.Man of vrouw, is geen enkel excuus voor!
Beste Eendje, Ja, je weet heel goed wat je niet wilt, maar ik ga het toch zeggen. Zet je over die drempel heen wat betreft onder behandeling zijn bij collegas (tenzij je ze echt niet mag!). Wat mij de meeste stress heeft opgeleverd tijdens de 2 ivf pogingen en cryp-poging, was dat heen en weer chasen, werk regelen dat je even weg kon, hopen dat je op tijd komt. Dat is echt heel stressvol - lijkt me juist heerlijk als je voor de eeuwige echos en bloedtesten alleen elders in het gebouw moet zijn. Maar ik begrijp het ook wel - het is wel heel persoonlijk, en als het allemaal niet lukt, dat vreselijke medelijden. Sucess!
nav dit forum heb ik op google mij rot gezocht naar resultaten van flevoziekenhuis fertiliteit poli maar daar kan ik ook niks over vinden.
Dank jullie wel voor jullie reactie. @Audrey: Ik heb erg slechte ervaringen met het ziekenhuis waar ik werk, prive dan, maar je hebt wel gelijk, het zou veel practischer zijn als ik me daar overheen zou kunnen zetten... Maar bij jou heeft het allemaal gewerkt! Nog gefeliciteerd! Mag ik vragen waar je onder behandeling was? @ Nicole: Dank je wel voor het zoeken... Ik weet dat het Flevoziekenhuis een soort tussenziekenhuis is en samenwerkt met de VU, dan ga ik liever direct daarheen, denk ik. Eerst nog maar de 6e IUI doen, en wie weet gebeurt er wel een wonder! Daarna hebben we een gesprek met onze eigen gyn en kunnen we vragen wat zij adviseerd.