Herkenbaar??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina007, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina007

Nina007 Actief lid

17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Is dit voor iemand herkenbaar? Half aug gestopt met de pil.
    16 sept mijn ei gehad, 29 sept ongesteld geworden. Ik verwacht mijn ei rond 18 okt ( zit nu op cd 12) de ovulatietesten lopen nog niet echt op. Heb sinds gister lijkt wel soort van spierpijn tussen mijn liezen, ineens heel wat afscheiding ( nog niet rekbaar) en ineens veel bultjes bij mijn tepels. En als ik er beetje aan knijp komt er vocht uit. 3 jaar geleden mijn eerste kindje gehad, borstvoeding gegeven maar na een half jaar gestopt. Herkennen meer mensen dit voor hun ei? Vorige cyclus niet zo gehad en vorige zwangerschap ook niet.
    Of hoort dit bij het ontpillen ?

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.542
    113
    Vrouw
    Doorgaan met ovulatietesten! :)
    Bij mij op cd14 nog geen positieve ovu test gehad, toen een dag niet kunnen testen dus was ermee gestopt .. nu ben ik dus 3 dagen overtijd (normaal cyclus van 28 dagen), geen idee wanneer m'n eisprong is geweest en negatieve zw testen..
    Zou best kunnen dat je klachten te maken hebben met een eisprong die eraan komt

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Heb ne voor de zekerheid ene zwangerschaps test gedaan??

4. Nina007

Nina007 Actief lid

17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Ja 3 a 4 dagen voor nod en negatief en daarna zwaar ongesteld geworden dus zwanger zijn kan niet

5. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    @Nina007

Echt herkenbaar. Nu temp ik niet meer en ovulatie testen komen hier niet meer binnen. Ik laat alles op zn beloop omdat ik er voor mijn gevoel niet zo erg bezig mee wil zijn. Dus me eisprongen weet ik hier ook niet. Wel verschilt het enorm in mijn cyclussen. Had een half jaar lang getempt plus ovulatie testen en dan was me ei op cd 12 en dan weer in een andere cyclus pas op dag 21 dus het heeft hier geen vast patroon.

Maar om op jou vraag te komen. Ik Had hier hetzelfde. Behalve dat vocht uit de tepels (meestal kan dat een ietwat behoorde prolactine zijn en vrouwen die zwanger zijn geweest verliezen altijd nog meestal wat vocht kan jaren duren) ik had dus ook gevoelige en OMG gespannen borsten aan zijkanten. Bultjes op tepels en rare menstruatie gevoel. Echt net voorbij de helft van mijn cyclus en afscheiding had ik ook veel. Ik heb getest 2 dagen voor nod en negatief. En toen 2 dagen later pats boem ongesteld worden en zelfs aantal keren doorgelekt. Terwijl bij de vorige cyclussen was het echt nooit zoveel en hield t met cd 4 alweer op. Ik zit nu op cd6 en bloed nog na.. heel appart dit. Vast iets hormonaals

6. Nina007

Nina007 Actief lid

17 sep 2018
    365
    259
    63
    Vrouw
    Dankje meiden voor jullie reacties!
    Lijkt net of ik een of andere sport gedaan heb hahah! Ovulatie testen nog lang niet positief maar het streepje begint wat donkerder te worden!

Deel Deze Pagina