Weer: donker en heeel koud Status: Vrolijk maar wel moe, en trek... Planning: even computeren, italiaans studeren (morgen les), honduitlaten en dan.... KLUSSEN
weer: Regen regen regen Humeur: Wordt een beetje Chagarijnig van dat weer en heb last van mijn onderrug Planning: Dadelijk even wat was doen een beetje poetsen even bij mijn tante op de koffie, eten koken en vanavond lekker bankhangen.
Weer: Somber,bewolkt Humeur: Goed! Planning: Met Lieve bezig zijn,was vouwen,keuken doen en vanavond met de beentjes op de bank en niks hoeven doen
weer: licht bewolkt humeur: brakjes.. te lang geslapen planning: bij mn moeder schoonmaken en vanavond weer visite...
weer: zonnig en frisjes Humeur: slecht! nog een dag langer wachten Planning: helaas kan ik niet veel meer, beetje keuken schoonmaken en eten koken
weer : regen grijs en koud humeur : mega happy planning: Elyesa uit bed halen als hij wakker is, stofzuigen, eten maken, naar schoonouders en natuurlijk verder happy zijn
weer: bewolkt en koud status: stress en chagerijnig planning: boekje lezen, knuffelen met mijn ventjes, koken, eten en bankhangen
weer: regen, al de HELE MORGEN! status: vrolijk, gelukkig planning: strijken, douchen, knuffelen met mijn schatje, vanavond nieuwjaarsreceptie van mijn werk
weer: beetje wolken, maar ook zon. status: goed, maar beetje lui. planning: mails lezen, werken voor school, Liene uit bed halen, naar supermarkt, eten, kerstboom afbreken (staat er nog ) en dan bankhangen.
weer: bewolkt, koud status: pijn en dippig planning: rune badderen, plantjes kopen voor school, zwemles voor twee, makkelijk eten, en dan kindjes naar bed brengen en lekker bankhangen en forummen.
weer: bewolkt en somber status: dipje planning: frietje eten en met onze meid knuffelen en lekker voor de buis
Weer: grijzig, schemerig Humeur: Beetje down Planning: Boodschappen doen met man en kind, eten maken, lekker in de zetel hangen
Weer: Droog en donker Humeur: Vrolijk :-D Planning: dadelijk de kleine uit bed halen en voeden, koken en daarna luieren op de bank of hier op het forum wat rondhangen.
weer: Donker en koud Humeur: zwaar chagrijnig planning: wachten op vriend, sleutels zoeken, kast in elkaar zetten in nieuwe huis en naar bed
Weer : geen idee ? ben nog niet buiten geweest . Humeur : zeer slecht Planning : uitzieken , op bed liggen , en hopen dat mijn meisje eindelijk eens doorslaapt vanavond en vannacht ...
weer: donker en koud humeur: chaggie, heeeel moe, heel koud... planning: snel wat eten en naar de studie *zucht*
weer: donker, veel wind status: hoofdpijn, misselijk en moe planning: eten koken en daarna op de bank
Weer: Donker verder zie ik niets met de gordijnen dicht, denk nog steeds wind en regen... Status: Goed. Moe maar voldaan (een hoop opgeruimd voor de verhuizing vandaag ) Planning: Kynan in bad, drinken en in bed. Verder relaxed-moment in bad. (haren wassen, scheren, scrubben, maskertje... ) en de adreswijzigingen verder afschrijven. En de gouden kooi kijken