Doe *hier* vreselijke bekentenissen

Discussion in 'De lounge' started by ThunderAngel, Dec 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Die het daglicht niet kunnen verdragen 8)

Heb je ooit de spaarpot van je broertje geplunderd? Tijdens het collecte lopen voor het Rode Kruis uit de collectebus gestolen voor snoep? Je buurman vermoord en in z'n eigen achtertuin begraven? De neiging gehad je zus van de trap te duwen? Geld uit de portomonnee van je moeder gejat? Verkondigd dat die perfecte lichtblonde kleur écht hélemáál van jezèlluf is, terwijl 't uit 'n potje komt?

Kortom, vreselijke en minder vreselijke bekentenissen uit je leven, plaats ze hier. (voor de bekentenissen die echt het daglicht niet kunnen verdragen; wees voorzichtig, want de AIVD leest met je mee ;))

2. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,149
    0
    36
    ik zeg altijd dat ik hoogstens een uurtje per dag achter de computer zit O:) O:) :^o :^o

in werkelijkheid weten de meeste dames hier wel beter :) :)

3. Heb vroeger een stuiterbal gestolen haha...

Maarre begin jij maar hoor hihi :D

4. Niet meer actief

Ik kan echt niks verzinnen...

Tjeee...

O ja, mijn vader denkt dat ik 21 was toen ik aan de pil wilde, maar eigenlijk was ik dat al op mn 13e...

Zoiets?

En biecht zelf ook wat op! hihi

5. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Hihi...toen ik op mijn 13e op schoolkamp overgegeven had waardoor mn matras buiten stond te luchten, had ik eigenlijk in mijn bed geplast. (voor het eerst sinds mn vierde ofzo, ben daardoor nog steeds bang om in mn bed te plassen als ik niet thuis slaap).
    Gelukkig in alle vroegt, dus alleen de juf wist ervan en die speelde het spelletje mee.

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    haha wat een antwoorden! ik heb heel vroeger wel eens snoep gejat bij de etos van die schepsnoep toen was ik 10 ofzo

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Mijn ouders dachten dat ik 18 was toen ik begon met roken, maar ik rook al van m'n 13e

8. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Weet niet of het heel erg is maar zeg wel eens tegen mijn man als ik iets te duren kleren heb gekocht voor de kids dat het goedkoper was dan op het kaartje staat. Dat is dan niet echt zo maar ik verzin dat er bijvoorbeeld 25 % korting was. :oops: :oops: :oops:

9. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha otje die van jou komt me bekend voor. Als iets in de aanbieding was voor 10% zeg ik vaak dat het voor de helft van de prijs was.. :oops:
    (alleen als ik teveel geshopt heb hoor)

Toen klein was heb ik samen met mijn zus een gum gejat bij de blokker en heb weken slapeloze nachten gehad dat er opeens politie voor de deur zou staan.

Op de basisschool waren we een keer op zoek naar vuurstenen. Ik dacht er 1 gevonden te hebben maar dat bleek er geen te zijn, dus dacht dat ding simpelweg even weg te smijten tijdens de pauze op het schoolplein. Maar mijn richtingsgevoel was blijkbaar niet al te goed in die tijd en die steen belande na een grote boog op het hoofd van de schooldirecteur die ook buiten stond en vervolgens een hevige schreeuw gaf. Verschillende klasgenoten wisten dat ik die steen op dat moment weggooide maar heb altijd volgehouden dat ik hem een hele andere kant op had gegooid en die steen op de directeurs zijn hoofd dus waarschijnlijk een andere steen was.. :rolleyes:

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik heb eens geld gejat uit mijn moeders portefeuille. Ik schaam me nog steeds :oops: ..

Ze is er trouwens heel snel achter gekomen hoor, toen ik ineens zoveel kon kopen.. Ik was trouwens 10 of 11..

11. joyce

joyce Bekend lid

ik ging vroeger heeeel vroeger ik was 9! :oops: .
    peukjes van de straat rapen en op roken :oops: :oops: :oops: .
    ( vies he?) maar ja was nog jong dus dan doe je wel rare dingen.

12. joyce

joyce Bekend lid

ach ja weet zoveel dingen hihihi :)

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    kom maar op thunderangel, wat heb jij te bekennen, vast wel iets, jij begon de topic.. :) ;)

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik heb een schoenen tik (eigenlijk een kleding tik in het algemeen, maar goed)... En elke keer als ik schoenen heb gekocht (of kleding.. ) hang ik het in de kast of zet ik de schoenen in m'n schoenenwand en als ik het dan aan heb en m'n vriend vraagt: "Heb je nieuwe schoenen of een nieuwe broek?" .. dan zeg ik zonder te blozen dat ik het al veel langer heb. Vreselijk, ik weet het. En ook hij weet dat het dan niet zo is.. maar toch.. haha..

15. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Als ik mee moest naar de kerk, kreeg ik altijd een gulden om in de collectezak te doen. Maar die heb ik er nooit ingegooid....ik deed altijd alsof en ging dan voor de gulden snoep kopen. :)

16. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Haha...dat doe ik ook altijd!

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Toen ik froegâh nog mee moest naar de kerk heb ik een keer op een zondag tijdens mijn creche/oppas dienst in de jeugdsoos allemaal Marsen, M&M's en Snickers gejat. Nota bene tijdens kerktijd, erg hé :oops:

18. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Ik heb ook wel wat snoep gejat, gummetjes en weet ik veel wat. Ik had zo'n knuffelbeest met een rits erin. Niemand die verwachtte dat zo''n lieve dreumes dat ding helemaal volstopte in de winkel.
    En ik heb een keer tijdens het winkelen op een drukke zaterdagmiddag het haar van de vrouw voor me helemaal vol met stukjes kauwgom gegooid. Ze had echt heel lang haar en ik ben bang dat ze dat wel heeft af moeten knippen, want het zat helemaal vol :oops: .
    En toen ik in een hotel werkte, was een gast van die hele dure schoenen vergeten. Ik heb ze toen aan een vaste gast met dezelfde maat gegeven. Een week later kwam die man weer terug om te zeggen dat hij zijn schoenen had laten staan. Heb gezegd dat ik helemaal geen schoenen was tegengekomen en was een beetje bang dat die andere gast net langs zou komen lopen op die dingen.

19. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Jemig, waar zal ik beginnen? En trouwens wat zijn jullie eigenlijk allemaal braverikken?.... ;) ;) Ik zal eens met een echte komen!....maar blijf wel undercover.. 8) 8)

.....Ik heb vroeger geblowt/ gedronken, je wilt niet weten hoe ik dan in de klas verscheen!... Als ik nu naar mijn pubertijd terugkijk, snap ik niet dat ik het dan nog tot HBO-nivo gebracht heb. Die hersencellen hebben het echt moeten ontgelden.

Natuurlijk kon ik dan niet gelijk naar huis en kreeg dan altijd ruzie met mijn ouders.......... :oops: :oops: Mijn ouders hebben echt grijze haren van mij en mijn zusje gekregen...

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    M'n broertje had ooit eens een plastic speelgoedpoppetje gekregen (een dier) die ik helemaal geweldig vond. Die heb ik dus een keer achterover gedrukt en in een stok verstopt. Hij heeft hem nooit terug gevonden en ik kon er nooit mee spelen.

Dus eigenlijk had niemand er wat aan. Haha. Maar ik vond hem zooooooooo mooi dat ik te jaloers was om hem terug te geven.

Hihi.

Share This Page