Ik wil met mijn zoon voor zijn 16e verjaardag naar Game On in Groningen. Omdat dat voor ons echt letterlijk aan de andere kant van het land is wil ik graag leuke tips voor een hotel, leuk restaurant en eventueel nog andere dingen om te doen/zien. Alvast bedankt
Wij hebben dat toevallig twee weken geleden gedaan. Mijn dochter (10 jaar) wilde ook naar Game On en we hebben dat gecombineerd met een bezoekje ook aan Storyworld (museum dat ook in het Forum zit). Bovenin het Forum zit ook nog een restaurant met uitzicht over Groningen. Wij hebben twee nachtjes gelogeerd in het Best Western Plus Plaza. Die zit op 15 minuten rijden van het centrum, en je kan er gratis parkeren. Vonden wij ideaal. (als je met de trein gaat, kan je natuurlijk beter kiezen voor een hotel in het centrum) Een prima hotel, met een simpel zwembad voor baantjes, en een mooi restaurant erbij waar je prima kan eten. Lunch in de binnenstad hebben wij gedaan bij De Drie Gezusters. En verder zijn we nog naar het Kattencafe (Op z'n kop) geweest, en de GameMania winkel.
Ik wil inderdaad combinatie met Story World doen. En we gaan met de trein. Op maandag heen, stad in en slapen in hotel. Dinsdag dan de tentoonstellingen
Lastig. Wij slapen natuurlijk nooit in een hotel hier. Qua restaurant in de binnenstad zijn ze hier fan van zusje van Andre Dokter of het satehuis.
Wij hebben de laatste keer geslapen in Van der Valk. Bushalte is 3 min lopen en je komt midden in de stad uit.
Bedankt voor de tips allemaal. Ik wacht nog even of de na in mei weer hotel en treinkaartje heeft voor Groningen. En anders zal ik trein en overnachting apart boeken. Datum is in ieder geval al gepland, dat is de belangrijke eerste stap