Sinds kort op tv volgens mij ( of sinds kort mijn nieuwste verslaving). Newsroom, ik vind het een geweldig serie. Iemand anders die deze serie al gezien heeft? Of anders jullie moeten deze series echt zien
Over het reilen en zeilen van het nieuws eigenlijk. Hoe dat gaat, hoe integer en feitelijk nieuws te maken. Wat er wel in het nieuws komt en wat niet. Met echte nieuwsfeiten erin verwerkt. Met wat drama van de hoofdrolspelers. Heel erg leuk, ik heb juist seizoen 1 en 2 voor zover als mogelijk in een marathon van een aantal dagen gekeken.
En als je het uitgebreide pakket van upc hebt dan kun je alle afleveringen kijken op HBO. Ik vind het een grappige en soms ook emotionele serie
Hebben we helaas niet. Maar als ik het zo lees spreekt het me nog niet zo aan. Zal op youtube eens wat stukjes opzoeken.
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien en vond het wel een leuke serie Wil het graag nog een keer oppakken. Vind het leuk om te zien hoe het achter de schermen werkt en er zat wel leuke humor in.