Stedentrip Berlijn

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 2012mama, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hallo,

In Maart gaan wij een stedentripje naar Berlijn. (zus, moeder en ik).
    Wie heeft er leuke do's? En handige tips?

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nog niet wij gaan begin april dus als je tips trug hebt ;)
    Berlijnforum • Forumoverzicht heb wel een leuk forum met tips gevonden miss is dat wat.

gaan jullie ook met de trein of op een andere manier? wij hebben net deze wk trein geboekt.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ga waarschijnlijk in juni een paar dagen met een vriendin naar Berlijn. Met de trein. We hebben nog niks geboekt, heb al wel redelijk wat hotels bekeken. Ik ben benieuwd of iemand nog met tips komt hier :)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    begin april gaan wij dus kan je vast dan wat tips geven;)

trein kun je het beste 90 dagen voor je trip boeken dan is hethet goedkoopst. weet niet of je ver ned in woont. maar anders zou ik overwegen je kaartjes in dld te halen en dan voor in ned miss zon ticket van hema of kruitvat oid. scheelt namelijk echt veel geld.

wij gaan in het O2 hotel. vrij nieuw midden in berlijn aan alexanderplatz. helemaal voor twee man is dit handig. wij zitten in ene 4 pers dan en jammer genoeg stapelbedden maar jah scheelde me teveel en we slapen er alleen. ontbijt zit erbijin lekker makkelijk dus

veel meer weet ik dus nog niet. alleen dat we de fernsehturm hoog willen.en naar alle bezienswaardigheden

Deel Deze Pagina