Vandaag julianatoren

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mammaaa, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Normaal ben ik echt zo'n type van in weekend en feestdagen ga ik niet naar een park of grote winkel..

Echter het komt tegenwoordig niet meer voor dat we vaak met zn 3 zijn en iets kunnen doen..

Dus ervaringen van pinksterdag in Julianatoren? Volgens de meter is het "rustig" terwijl het op Hemelvaart "gezellig druk" was...

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Geen ervaring met Pinksteren maar wel met de voorspelling van "rustig" op afgelopen donderdag. Het was niet rustig, echt niet. En ik zou het vandaag echt niet zomaar aandurven, al helemaal niet voor die prijs.

3. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Heb gelukkig kaartjes via mn werk voor €10 gekocht dus dat scheelt al boel..

Ben normaal echt zo'n liep van ik waag me er niet aan maarja we kunnen dus amper gaan :(

Maar zelfs op donderdag was het dus druk? Best bizar het was toch een gewone doordeweekse dag?

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Voor die prijs zou ik het wel proberen!

Er waren heel veel schoolreisjes afgelopen donderdag. Dit weten ze uiteraard van te voren maar er stond dus wel op hun website dat het rustig zou zijn.

5. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    We zijn er en het valt wel mee.. gezellig is het wel ;) soms even 5 tot 10 minuutjes wachten bij de achtbaan bijv.. (zoals nu dus haha) :)

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Fijn! En jullie hebben er prima weer bij. Lekker van genieten!

7. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Dat is helemaal gelukt! Dochterlief en wij hebben heel erg genoten. Wel weer een bewustwording van hoe groot ze is geworden al! Alleen in zo veel attracties enz..

Smorgens was het goed te doen maar smiddags werd het wel wat drukker. Ik zag toen dat ze de online meter ook op gezellig druk hadden veranderd.

Deel Deze Pagina