Wij willen in december naar gran canaria Nu heb ik een mooie villa gezien.. Aangezien we met 6 personen gaan is dat de enigste optie .. Meeste appartementen en hotel kamers zijn maximaal 5 personen.. We gaan met 2 vol. En 4 kindjes waarvan de jongste dan 5/6 maanden is.. Dus de enigste keus is echt een villa waar we alle 6 bij elkaar zitten.. Mooie villa's niet schrikbarend duur gelukkig.. Mooi privé zwembad enzo en daar kerst vieren maar nu de villa's is exclusief vlieg tickets .. Hoe en waar kan je goedkope vliegticketsvandaan halen ? Sommige maatschappijen is gewoon 600 per persoon .. Dan zit je al op 3000 euro een villa kost zo'n beetje 2000 euro voor 8 dagen dan zit ik al op 5000 euro voor 8 dagen gran canaria ? Ik vind dat echt veel geld ? Dat moet toch goedkoper kunnen? 5000 euro vind ik echt te veel van het goede... Iemand misschien ideeën? Bij de vliegtickets heb ik de jongste niet mee geteld hoor..
Ik ben bang dat wanneer je aan de zomervakanties vastzit je die prijzen wel moet betalen. Is voor ook de reden dat we niet vliegen dit jaar.
Als je in de kerstperiode zoekt, ja dan betaal je net als in juli aug de hoofdprijs. Evt Transavia, Ryan air, of evt Duitsland, air berlin, condor, Ik zou ook es het reisbureau instappen. Die kunnen vaak grote accommodaties vinden voor grote gezinnen Evt 3/4 kamerappartementen etc. Als je alles los boekt heb je geen transfer, je dient nog een auto te huren of taxi te regelen Ook moet je je annuleringsverzekering aanpassen. Als je vlucht wordt geannuleerd is dat geen reden om je hotel te annuleren. Dit kun je bijverzekeren Bij Transavia en Ryanair moet je ook nog betalen voor koffers
Oké dus het beste is alles in 1 boeken? Ik heb een mooi hotel gevonden helaas tot 5 personen maar aangezien de jongste dan 5 maanden is hoop ik dat ik hem apart erbij kan boeken ofzo via het reis buro.. Helaas zitten wij vast aan de school vakanties .. Oudste is 7 dan 8 dus leerplichtig helaas.. Want dat scheelt een hoop poen hoor.. Nou goed eerst over 6 weken naar Spanje Lloret der mar