ik ben nu 5 weken zwanger , maar ik krijg nu inenen last van kwaaltjes waar ik normaal aan merk dat ik ongesteld ga worden . ik heb ook wat lichte steekjes in m'n vagina beetje raar om te vertellen hoor maar heeft iemand hier ervaring mee?
Hoi Sylvaan, Ik weet niet helemaal welke kwaaltjes je precies bedoelt, maar ik had laatst last van menstr. krampjes. Niet heftig, maar wel dat ik extra allert bleef. Heb geen bloedverlies gehad en de krampen zijn weer weggetrokken. Ik denk zelf dat dit het groeien en reageren van de baarmoeder is. Zolang je geen bloedverlies hebt of andere klachten dan zal het wel niks verontrustends zijn. Maak je je toch zorgen dan kan je altijd de ha of vk bellen ter info. Succes ermee! Groetjes Claire
ik ben nu ook 5 weken zwanger en ik heb een beetje het zelfde, ik heb dan niet die steekjes waar jij het over hebt, maar wel last van mijn onderrug/kramp in de onderbuik hoofdpijn ed. ik weet niet precies welke kwaaltjes jij hebt, maar zou me niet al te veel zorgen maken (ik heb al een kindje dus weet dit uit ervaring) mocht je je toch zorgen maken kun je altijd even een veroskundige bellen... succes en gefeliciteerd met je zwangerschap
ooo ik had (en heb nog steeds vaak genoeg met bijna 16 weken...) vanaf de eerste zwangerschapsweek van die 'menstruatiepijn'. Is helemaal niets om je zorgen over te maken hoor! Schijnt erg vaak voor te komen. Dat is je baarmoeder die groeit en het trekt soms weer weg. Vooral als ik moe ben heb ik het, maar bloed is bij mij nooit gekomen geniet maar lekker van je zwangerschap!
Ik had dit ook bij de 1e en nu weer. Tot 6 weken echt ongi klachten. Toen érg eng. Nu heb ik zoiets van: Er gebeurd wat! Dus het is goed . Overigens heb ik tot 16 weken , iedere 4 weken (dat ik normaal dus ongi moest worden) die krampen gehad. Alsof m'n lijf daar nog op ingesteld stond , best gek. Maar blijkbaar normaal.
gefeliciteerd met je zwangerschap. ik begrijp heel goed dat je je druk maakt, want dat deed ik ook. ik had precies hetzelfde, maar is nu al een stuk minder heftig. probeer lekker van je zwangerschap te genieten en bij twijfels bel je gwoon ff naar een verloskundige voor een afspraak(want dat kan nu al) en dan vraag je het gelijk.