Mijn man en ik willen haal graag een paar dagen naar New York Ik heb al wat gezocht op het www, maar ik schrok nogal van de prijzen Heeft iemand de gouden tip van een website waar nog redelijk betaalbare reizen te boeken zijn? Maakt niet uit voor wanneer Bedankt alvast!
Wij zijn 2 jaar terug voor 6 dagen geweest echt waanzinnig gaaf zaten midden op timesquare. Waren voor 1500 euro klaar via Arke. Dus zeg 750 pp maar hadden erg luxe, net gerenoveerd hotel. Super goed bevallen!
Kun je niet eens kijken je met een amerikaanse maatschappij kunt vliegen en een losse hotelboeking doen? Moet je alleen hier nog even uitzoeken hoe je het snelst bij je hotel komt. Meestal rijden er van die airportbussen naar een aantal bekende plaatsen in een stad. Of ga naar het reisbureau en laat hun zoeken naar de goedkoopste mogelijkheid, houdt dan alleen rekening met kosten die hun nog doorberekenen, dit is vaak iets van dertig euro. Wij gaan ook wel eens een stedentrip maken en goed zoeken op internet kan een hoop geld schelen. Succes met zoeken en boeken. P.s. De luchthavenbelasting voor de usa is verschrikkelijk duur
Wat je ook kan doen: zoek een slaapplekje bij een particulier! Via airbnb.com hebben we met z'n tweetjes geslapen voor 50 dollar per nacht
Als wij naar Amerika gaan, boeken we de vlucht en het hotel los. Het hotel boeken we dan meestal via priceline.com of hotwire.com. Voordat je hieraan begint, moet je je wel even goed inlezen, maar het is echt de moeite waard. Je kunt mooie 4-sterren hotels winnen voor een prikkie! Veel adviezen kun je lezen op het Alles Amerika forum