Heeft iemand ooit in Ladis gezeten om te skieen? Onze voorkeur is Fiss maar we zijn dit jaar schandalig laat en kan daar niks vinden.
Wij komen net terug uit Ladis. Fiss en Serfaus vonden we onbetaalbaar. Maar de skilessen worden gegeven bij middelstation van de sonnenbahn. Halverwege Fiss en Ladis. Dus wat dat betreft prima. En verder is het de sonnenbahn die je moet liften naar alles in Fiss. Zit je in Ladis dichterbij de lift dan in Fiss heb je het probleem alweer opgelost.
Ladis is op zich helemaal prima. Enige nadeel is dat je altijd met de sonnenbahn moet. Als je in het hoog seizoen zit kan het daar druk zijn. Verder zit je natuurlijk zo in Fiss. Heb je evt. Ook naar Serfaus gekeken? Daar heb je die U-bahn en zit je zo bij de liften en heb je meerdere liften dus kan je sneller meerdere kanten op. Toen wij nog samen waren vonden we Ladis prima maar met de kinderen kiezen we liever voor Serfaus.
Wij hebben ook gekeken voor serfaus maar we zoeken iets voor 8 personen en dat was nu niet meer te vinden omdat we laat zijn (althans iets betaalbaars was niet te vinden). Bovendien moeten wij ook altijd kijken dat we via een makkelijke piste (of met een lift) omlaag kunnen omdat we met 3 volwassenen zijn die niet goed kunnen skieen (beginners). We hebben inmiddels geboekt en ik denk dat ik vooral van fiss naar ladis ga skieen op de blauwe piste. Voor mijn man en de 4 kids is het dus wat bewerkelijker want zij moeten naar boven (zij kunnen wel goed skieen). Voor 2026 gaan we gewoon eerder zoeken en dan wellicht on serfaus.