Er kwamen net 2 mannen langs van Stedin. Zij wilden de standen van de meterkasten opnemen ivm de veiligheid en om te onderzoeken of de leidingen vervangen moeten worden in de gehele straat. Ik met mijn stomme slaperige kop heb dit toegelaten. Echter vraag ik me nu af of ze wel echt van stedin zijn en of dit ook echt de reden was dat ze daarom onze standen ook hebben opgenomen. Zijn ze ook bij jullie langsgekomen?
Nee maar ze hebben wel laatst de meter vervangen, vroeg ze naar legetimatie en dit konden ze keurig laten zien. Maar om eerlijk te zijn hadden ze die pasjes net zo goed zelf kunnen maken en laten plastificeren voor mijn doen want ik heb geen idee hoe het eruit zal moeten zien eigenlijk. Maarja de meter zit in de gang dus ze konden weinig meer van het huis zien.
Ik heb een tijdje terug wel controle gehad van de gasmeter. Maar ik had van tevoren wel brief gekregen dat er in de komende tijd iemand langs kon komen.
hier is het normaal dat ze van het netwerkbeheer eens in de 2 a 3 jaar de meterstanden op komen nemen. is idd ivm eventuele fraude!
Wij hebben een tijdje terug een brief gekregen dat Stedin langs komt voor een bepaalde datum om de meterstanden op te nemen. En dat ze dit eens in de zoveel jaar doen. Ik dacht 3 jaar.
Nou heb net naar Stedin gebeld en de persoon aan de telefoon kon niets hierover vinden. Word zometeen door hen gebeld met meer informatie.
Ja. Hebben foto's gemaakt van de meterstanden. Ze hadden beiden een Stedin shirt aan en kwamen in een busje van Stedin. Heel stom dat ik ze heb toegelaten, had moeten wachten op een brief ofzo Ze hebben daarnaast nog niet teruggebeld. Hopelijk doen ze dat morgen alsnog
Is al van even geleden maar zou wel alert blijven! Stedin waarschuwt voor oplichters in Utrecht | RTV Utrecht