Hoihoi allemaal, Sinds de geboorte van Bastiaan (11 mdn) had ik me eigenlijk voorgenomen geen hormonale anticonceptie meer te gebruiken tussen de kinderen die ik verder evt nog krijg in. Leek me niet prettig om zo met mijn hormonen te stoeien, naast het feit dat ik niet goed tegen hormonen kan (migraine), maar met de laatste pil die ik had voor mijn zwangerschap, microgynon20, ging het wel goed. Alleen, nu zijn mijn menstruaties zó erg, het is echt niet leuk meer. Ik voel me 4 dagen van tevoren al niet lekker met hoofdpijn, buikpijn en darmkrampen. Als het dan doorzet is het de eerste dagen zo onderhand dweilen met de kraan open (sorry hoor ) en ik ben gewoon 2 dagen beroerd van de buikpijn en darmkrampen, zo dat ik er ook last van heb op mijn werk en me niet goed kan concentreren. En dan duurt het in totaal een dag of 10... Dus nu overweeg ik toch om weer aan de pil te gaan in de hoop dat dit allemaal dan wat minder wordt (we gaan hoogst waarschijnlijk niet eerder dan 2011 aan een tweede beginnen) maar ga ik dan niet te erg met mijn hormonen klooien? Wat is jullie mening/idee? Alvast bedankt! Groetjes Lily
Ik zou er gewoon weer mee beginnen, als je een kleine wil gewoon weer ermee stoppen, lijkt mij niet zo'n probleem. Steeds die 10 dagen lijkt me een grotere aanslag op je lichaam.