20 dagen overtijd en niet zwanger

Discussion in 'Anticonceptie' started by Thomie, Oct 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thomie

Thomie Actief lid

Oct 2, 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Vandaag ben ik 20 dagen overtijd. Vorige week bloedtest laten doen en negatief. Nu nog altijd geen :evil: te zien.
    Ik ben sedert juni gestopt met pil en 2x cyclus gehad van 33 dagen.
    Kan ik een maandje overslaan door de pilstop? Is dit normaal?

2. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ja dat kan dat hoor ik heel veel ontpillen is vaak heel vervelend je kan rustige zo een 60 dagen niet ong worden de 1 heft dat zoveel dagen en de ander minder maar goed er zit niks anders op dan afwachten en wat ze zeggen over zoveel jaren pil zoveel maanden ontpillen want ik heb helemaal niet hoeven te ontpillen en heel wat vriendinnen van me ook niet

heel veel sucses en mocht het nou te lang duren gewoon een bezoekje aan de ha regelen

liefs ancie

3. Thomie

Thomie Actief lid

Oct 2, 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik mag vanavond bellen naar de HA om te kijken hoe hoog de prolactine staat in mijn bloed. De HCG waarde stond enorm laag in mijn bloed.
    Ik vind het wat eigenaardig dat ik 2x cyclus heb gehad van 33 dagen en nu opeens niet meer. Enorm last van pijnlijke borsten. Ik belde hiervoor op naar HA en vroeg meteen of ik nu toch al ongesteld was.
    Ik word nerveus ervan, wanneer krijgen we uitsluitsel?

4. bengel

bengel Niet meer actief

ja dat kan, je bent nog maar pas van de pil af, je lichaam kan en zal wel ontregeld zijn..helaas..

5. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ik denk dat je uitsluitsel krijgt wanneer je nog een keer een bloedtest laat doen

je klachten komen namenlijk wel overheen met een eventuele zwangerschap (dat hoop ik natuurlijk voor je )

heel veel strerkte en sucses

liefs ancie

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk het ook, vrees dat je geduld zult moeten hebben :(

7. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Edit moderator: berichten samengevoegd en verplaatst naar Anticonceptie.

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik denk dat je nu na 66 dagen ongesteld wordt dan. Het kan idd dat je een maand over slaat. Het kan ook dat je een maand lang last hebt van spotting, wat ik nu dus heb. Allemaal door die rot pil!

9. Wat is spotting?

Groetjes Leonie

10. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    ik was vanaf 3 juli niet meer ongesteld geweest en vandaag voor het eerst pas weer.
    voelde ook al die tijd geen eisprong en 2 weken geleden heb ik m gelukkig weer gevoelt.
    mijn dokter zei ook dat ik maar gewoon moest afwachten, want het kon weleens een half jaar gewoon wegblijven de menstruatie.

11. Jeetje Nissy, dat heeft lang geduurd! Ik ben 19 sept. voor het laatst ongesteld geweest (na pilstop) en ben nu ook nog steeds aan het wachten. Wel heb ik sinds vanmorgen ongesteldheidspijn onderin m'n buik en best veel afscheiding. kan dat betekenen dat ik eerdaags toch ongesteld ga worden?

Liefs Leonie

12. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    Ja, zeker!
    Werd er op het laatst ook erg onzeker van... was gewoon blij toen ik vannacht buikkrampen kreeg en ongesteld werd :D

Je kan nu alleen maar afwachten denk ik... je cyclus kan opeens onregelmatiger worden als je gestopt bent met de pil.
    Ik hoop voor je dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.

Share This Page