moet ik weer beginnen met de pil of niet

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door moonjay, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonjay

moonjay Nieuw lid

15 feb 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ik zit nu al een tijdje met een vraag in me maag ik moest 2 weken geleden ongesteld worden ik had me stop week,ik begin altijd ongeveer de tweede dag en dat gebeurde ook ik kreeg heel licht bruinig zoals altijd later op de dag wordt dat vanzelf echt bloed .ik heb savonds sex gehad met me man zoals we vaker doen .maar deze x was de volgende dag me menstuatie weg .ik heb 4 testen gedaan waren allemaal negatief ,ben bij de dokter geweest die zei ook niet zwanger en toch voel ik me wel zwanger en waar is me mensruatie gebleven ik heb dit nog nooit gehad ik ben altijd op tijd maakt niet uit of ik ziek ben geweest of niet ben altijd gewoon ongesteld.ik ben licht in me hooft ben geprikkeld moe en heb vorige week de hele week pijn in me buik gehad me broek zit strak.moet ik nu met de pil beginnen ja of nee ..iedereen zegt dat ik niet zwanger ben.voel me momenteel redelijk ben licht wat draaierig in me buik maar ..wat nu

2. MamaNienke

MamaNienke Niet meer actief

Ik zou gewoon de pil verder slikken.
    De symptomen die je hebt zouden ook gewoon van je ongesteldheid kunnen komen die niet echt doorzet....

Deel Deze Pagina