stediril ervaringen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Daantje01, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Over een paar dagen ga ik na dik 10jaar stoppen met deze pil. Nou hoorde ik dat er verschillende reacties kunnen zijn op ontpillen. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen op ontpillen met deze pil. Dus, kom maar op ;)

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb ook in het verleden Stediril30 geslikt, en ik heb weinig klachten gehad bij het ontpillen. Ja het enige wat ik begon te merken is dat de stemmingswisselingen minder werden. Dat had ik bij het slikken van deze pil namelijk.

3. pipp

pipp Lid

3 aug 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook gestopt met deze pil.bij mij zijn de stemmingswisselingen ook minder;) nu net een maandje gestopt dus verder nog niet echt hoe en wat. natuurlijke cycles is nog niet op gang,alleen een ontrekkingsbloeding gehad(3dgn).

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Lang geslikt, maar eigenlijk geen klachten van "ontpillen", behalve dat ik minder hoofdpijn had :)

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.114
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben dus niet de enige die met de S30 (meer) last van hoofdpijn had... Volgens de apotheek zijn Microginon30, Stederil30 en nog een andere exact hetzelfde, behalve het doosje. Ik heb daar zo mijn twijfels bij. Hoe dan ook, ik heb S30, M30 en nog een andere een beetje afwisselend geslikt, net hoe de pet van de apotheker stond, geloof ik. Van ontpillen niet echt last gehad. Ik merkt na ongeveer 2 maanden dat ik lekkerder in mijn vel zat. Minder hoofdpijn en over het algemeen gewoon een fitter gevoel. Het heeft bij ons wel wat langer geduurd voor ik zwanger was, maar ik geloof niet dat dit met de pil te maken had.

6. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Ik ben benieuwd...

7. marie78

marie78 Niet meer actief

Ik voelde mij ook veel beter na het stoppen met de pil (15 jaar geslikt) Ook minder hoofdpijn, zat beter in mijn vel. Viel zonder er moeite voor te doen wat kilo's af. Ik heb daarom besloten om nooit de pil meer te gaan slikken

8. Jel

Jel Niet meer actief

Nee dat wil ik ook niet meer. Rotzooi voor je lichaam. ;)

Deel Deze Pagina