Hallo, ik heb een vraag, Mijn dochter zit op de kleuterschool, en mijn vraag is wat is hier in Nederland gebruikelijk met als er een broertje of zusje is geboren. Moet mijn dochter trakteren (zou ze wel heel erg leuk vinden) op school ? Zo ja hebben jullie misschien leuken ideen en tip voor me wat ik kan doen voor +/_ 30 kinderen 7 leraren? Misschien sites waar ik iets leuks en goedkoops kan bestellen? Alvast bedankt
Beschuit met muisjes is toch echt de standaard volgens mij. Bijna iedereen lust het wel en het is niet duur.
Trakteren is natuurlijk wel erg leuk voor je dochter. Die zal ook trots zijn als ze grote zus is. Wat ik ook weleens gezien heb, zijn lange vingers gedoopt in boter of gesmolte witte chocola en daarna in de muisjes. Of van die nijntjes koekjes en dan de oren versieren
Wij laten hier de broer ook tracteren met beschuit met muisjes. Is wel zo standaard, alleen zit hij al in groep 5. Weet niet of dat uitmaakt.
Ik heb een poos op een kinderdagverblijf gewerkt en daar deelde een broertje lange vingers met muisjes uit. Erg simpel, niet zoveel geknoei als met beschuitjes en snel op! Ik ga het mijn dochter ook uit laten delen!
Of soesjes door de midden snijden en dan de open kant in de muisjes dopen erg leuk en lekker en zo klaar. 1 tip wel bevroren de soesjes doorsnijden anders lukt het niet meer.
De buren hadden hun dochter van die mini beschuitjes met muisje uit laten delen (kun je kant en klaar kopen per zak en niet duur).En natuurlijk grote beschuit met muisjes voor de juf/meester.
heb vor mijn neefie eens muisjes gemaakt van papier. en hier hadden ze dan snoepies ingedaan. en had een grote nepbeschuit gemaakt van purschuim. is erg goed in de smaak gevallen. of je kunt in het plaatselijke ziekenhuis vragen naar flesjes en die vullen met snoepies in dek leur.
Mijn zoon zit in groep 2 en wil ook graag trakteren. Wij maken vantevoren soesjes gedoopt in witte gesmolten chocolade en dan gedoopt in muisjes. Vantevoren te maken, terug in de vriezer en 's ochtends voor naar school gaan uit de vriezer. Ik zou echt iets trakteren wat je vantevoren kunt maken. Zie mijzelf niet 's ochtends 30 beschuiten smeren vlak na de bevalling..
Misschien wel zo aardig om te informeren of een kindje in de klas suikerziekte heeft of een allergie. Dan kun je voor dat kindje iets anders pakken?
Hallo, allemaal, heel erg bedankt allemaal voor de reacties. Was op Marktplaats aan het kijken voor ideen,en toen zag ik iemand die voor heel goedkoop van die kleinen geboorte doosjes verkoopt (die ik zelf kan vullen met roze spekjes of zo iets) en voor de juffen en meesters had deze zelfde persoon ook van die mooie organza zakjes met roze speentjes er op en die ga ik vullen met chocolade (bij bakker beers verkopen ze speciaale chocolade met muisjes speciaal voor de geboorte) In idere geval bedankt voor de tips. groetjes rosanna