Zou het een sprongetje zijn? 4 maanden.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pnirmal, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi.

Las van de week hier al over de 18 weken sprong. En je raad het misschien al. Ik denk dat me dochtertje er in beland is.

Van een baby die van af week 7 door sliep tot zeker 7 uur in de ochtend is het nu een baby die al wakker word rond 5 uur:(:(;).

Niet erg. Nu dag twee. Begin ik me toch af te vragen is dit het sprongetje dan.?

Vorige week is ze wat niet lekker geweest wat verkouden. Ze begon toen haar flessen slechter te drinken. Denk oke kan. Niet erg haal je van zelf wel weer in ( Met in me achterhoofd van o je ze gaat toch niet binnen kort weer om een hele vroeg voeding vragen?) Maar ja dus nu een paar dagen later idd. Ze drinkt dus nu haar flessen nog niet goed leeg. Terug leggen overdag voor dutje is ook een dramatje aan het worden. En de tijden van de fles zijn helemaal zoek!:(
    Ze laat dus elke fles wel wat staan. Normaal dronk ze zo 2.25cc weg dat is inclusief jhpm van wegen terug stromen van de voeding. Nu mag ik al blij zijn als ze rond de 150 cc per fles drinkt.

En nu dus dat ze de fles tijden is gaan vervroegen.:D

Ach ja ga verder niet klagen. Hoop alleen dat ze weer snel rond zeven uur wakker word hihi. Ben toch wel gek op me nacht rust.( Wie niet);)

O ja ze klets nu vol uit. Wil steeds staan. Kwijlt als een gek. Stroomt gewoon haar mondje uit. Vingers hele dag in de mond. En als we in haar mondje kijken zie je al dat er waarschijnlijk snel hoektanden aan zouden kunnen komen. Weet kan ook nog een tijdje duren voor ze echt door zijn en het is wel erg vroeg maar het is wel mogenlijk. Dus ja denk dat het een combinatie van is.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ah 18weken sprong, het was hier heftig. het heeft ook 3 weken lang geduurd omdat hij ook nog eens ziek werd!tja, die tandjes beginnen vaak met de onderkant middelste tanden. we hadden de eerste bij 5maanden en week oud. heel moeilijk zeg, veel succes!

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik had dit topic van morgen geopend.

Kan er ondertussen een stuk bij vertellen. Vertelde ik vanmorgen ze is verder vrolijk. Vanmiddag was het hier een drama. Huilen huilen. Kreeg haar niet stil prullipje af en aan. Ze wilden echt niks ze was oververmoeid ja vind niet zo gek van af vijf uur wakker. Wel kleine hazenslaapjes. En wilden niet in haar bedje wat ze normaal wel makkelijk doet. En nee ze is niet ziek verder. Ze grijpt niet naar haar oren. En heeft geen koorts. En ze zit er ook niet ziek uit. Wel heel zielig en drammen een beetje.

Ze dronk wel de fles maar ook niet met het gevoel van joepie ik heb honger. Heb zelfs me moeder gebeld. Ik zeg ma hoor je haar ze zegt ja ik zeg dit is al een uur aan de gang krijg er niet stil. Zou je als je blieft willen komen. Denk verandering van mens zal haar misschien wel goed doen. En ja wel bij me moeder werd ze stil. Als me moeder niet had gekunt had ik denk maar haar in de kinderwagen gelegd en een blokje gaan lopen. Want ze was echt ontroost baar. Hoop echt dat dit alleen met een sprongetje te maken heeft haha. Me vriend heeft nu gelukkig vier weken vrij, Kunnen we samen afwisselen hihi.

Hoop wel dat ze morgen een beter dag je heeft. ;)

Deel Deze Pagina