vruchtzak kleiner dan 10 dagen terug; hoe kan dat nou?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door driewondertjes, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driewondertjes

29 jul 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    goededag dames,
    ik zit met het volgende 10 dagen terug heb ik een echo gehad
    daar was te zien dat ik een vruchtenzakje had in mn baarmoeder de zwangerschap was pril maar er zat wel een stipje in het vruchtenzakje .,......vandaag ging ik voor mn 2e echo...en niks te zien in het vruchtenzakje de vruchtenzakje word zelf kleiner ik schrok egt nu moet ik o ver 1 week na de gyn kijken wat die ervan vind de verloskundige zegt dat dit een miskraam word ik zei miss ben ik minder ver als je dacht aangezien ik mn ongesteldheid dag nie meer weet de verloskundige zei nee dat kan nie ik had nu meer moeten zien dames aub jullie mening hebben jullie dit ook mee gemaakt of kan dit miss iets anders aub jullie antw liefs lola

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als het vruchtzakje kleiner is geworden en er is nik smeer te zien in het vruchtzakje, dan betekent dit zeer waarschijnlijk dat het niet goed gaat en je een miskraam zult krijgen.
    Hoe ver zou je zwangerschap nu moeten zijn?

Mirjam

3. driewondertjes

29 jul 2011
    38
    0
    6
    NULL
    NULL
    halllo
    ik heb geen idee......wegens pcos onregelmatige ongesteldheid weet ik niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was?????
    dus heb geen flau idee
    hoop van u te horen vgr

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Ik sluit mij bij mirjam aan als het vruchtzakje kleiner word en nu niks meer te zien is zal het waarschijnlijk helaas een miskraam zijn. Maar het zal echt even afwachten zijn totdat je weer een echo krijgt, want doordat we niet weten hoe ver je bent zal de groei van het vruchtzakje in de gaten gehouden moeten worden.

Succes.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina