De test van net lijkt op het eerste oog omowit. Tot ik wat kantelde en mijn zaklamp erop hield. Dan zie ik duidelijk heel duidelijk een donkere gekleurde streep. Soort schaduweffect lijkt wel. Haal ik de zaklamp weg dan zie ik m niet. Is dit nou een licht positieve test? Ik hoop het zo! Ik zie het echt duidelijk helaas geen foto van te maken. Is dit positief?
Wanneer is je nod? En met welk merk test je, je hebt testen die al een voorgedrukt grijs lijntje van zichzelf hebben.
Overmorgen is mijn nod. Ik test met kv 2 voor 5. Het lijntje is inderdaad wat grijzig maar lijkt niet voorgedrukt. Hebben deze testen een voorgedrukt lijntje?
Dit had ik ook, maar dat waren negatieve testen.. Ik zou de test gewoon als negatief beschouwen en over een paar dagen opnieuw testen.
Foutje, gister met kv getest. Vadaag dezelfde 2 v 5 maar dan van etos. Hebben die voorgedrukt lijntjes?
Grijzig lijntje waat je met een zaklamp een streep moet toveren? Nee sorry die is negatief meid. Over 2 dagen nog eens proberen je zit voor nod dus alles kan nog!
Nee dit is niet positief, het moet met blote oog te zien zijn.. Het zou echter wel een begin kunnen zijn, succes!
Wat is het dan wat ik heb gezien? Mijn vriend zag het ook. Evendik als de c streep en ook op de juiste plek. Precies onder de T. Nu word ik wel heel onzeker. ..
Is voorgedrukt denk ik hebben ze soms wel eens. Mijn mening is als je er een goochelshow van moet maken dan is het echt niets. Grijs is absoluut negatief. Bedoel dit absoluut niet negatief maar wel realiteit. En als je wel zwanger ben deze ronde dan zul je de komende dagen echt wel een duidelijke roze streep krijgen. Sucses!
Hij is inmiddels duidelijker te zien en heel lichtroze. Omdat het op een gewone foto niet te zien is heb ik m in een soort negatief gezet. Hier zie je duidelijk een tweede streep die ook aan de buitenkanten verkleurd is. Het is niet echt een negatief maar weet het woord niet. Heb de foto in mijn album gezet. Vraag me af of het er ook zo uit zou zien als het voorgrdrukt is. Vergeef me mij drammerigheid en eigenwijsheid. Ik wil het gewok zo graag. Zou je naar mijn foto willen kijken? Dank je meid.
K zie er niks aan hoor? Maar als het positief zou zijn dan zie je dat wel en hoef je er niet over tr twijfelen. Dus tot nu toe zeg ik negatief
Ik begrijp echt dat je een streepje wil zien en ik gun ieder echt een zwangerschap maar ik kan hier echt niets van maken. Plaats het origineel eens als je wil? En nogmaals is er echt wat gaande dan krijg je de komende dagen echt wel een streep te zien die ook met gemak op de foto gaat
Etos heeft idd wel een voorgedrukt streepje. Heb mezelf ook al eens ten onrechte voorzichtig blij gemaakt. Helaas...
Negatief. Als je met een zaklamp moet gaan schijnen is hij niet positief. Ik zie ook niets op je foto.
Die krijg je gratis bij aankoop van een zwangerschapstest..... Flauw van me sorry. Ik zie ook niets. Maar wat niet is, kan nog komen. Als jullie bij gewoon daglicht ook een roze streepje zien, dan zou die over een paar dagen toch duidelijker moeten zijn. Over een paar dagen nogmaals testen en showen aan ons uiteraard!