Hij ligt nu lekker in bed te slapen en is in slaap gevallen met de Avent speen. Net nog ff gekeken en hij heeft het alweer uitgespuugd maar slaapt als een roosje. Ik vind het super.
Hier de eerste paar weken ook geen speen, alleen een vinger. Maar al redelijk snel had ze haar eigen vingertjes en duim gevonden (gelukkig). Ze heeft maar een paar maanden geduimd, nu bijt ze alleen af en toe op een knuffeldoekje, maar verder gebruikt ze geen speen en geen duim meer. Is wel fijn hoor. Het is dus even afwachten en uitproberen wat je kindje wil..
Ahh Avent gaat dus goed! Fijn... Mocht t nog nodig zijn... Mijn dochter wilde de difrax dental absoluut niet.. maar de difrax-combi wel... Weet niet welke van de 2 je geprobeerd hebt?
Wat grappig om te lezen dat alle kinderen wel een voorkeur voor iets hebben. Mijn zoontje heeft namelijk helemaal geen voorkeur als het maar te zuigen is het goed voor hem Als de speen niet in de buurt is dan zuigt hij aan zijn mauw. Bij mij op mijn arm zuigt hij aan mijn schouders. Als hij mijn vingers te pakken krijgt gaat hij ze een voor een lans. Als hij ergens ligt pakt hij een dekentje. Na een halve dag al is alles kletsnat bij ons
Hier hetzelfde! Ik had dental in huis, nou nog niet misschien dat ze die wilde hebben!!! De combi wilde ze wel alleen 1 van de 2 mannen ondertussen ook niet meer... Die heeft geen behoefte aan een speen
Erg leuk om te lezen hoe het per kindje verschilt! Hier twee kindjes die geen enkele speen wilde hebben en ze zijn ook niet gaan duimen. Met beide wel even druk geweest in het begin met "pinken". Beide kindjes slapen met een knuffellap. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ze geen speen hebben.
Mijn dochtertje wou ook geen speen heel even heeft ze difrax gehad maar ze spuugt de speen gelijk uit en had de eerste maand voorkeur voor mijn pink. Hierna heeft ze haar eigen wijsvinger gevonden en daar sabbelt ze nu altijd op en soms verdwijnt haar hele vuist in haar mond Ook heeft ze nu twee knuffeldoekjes die ze pakt en waar ze op sabbelt...