steeds donker wordende test en ineens niks meer te zien

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anita205, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    even het volgende...ik heb vanaf zaterdag steeds ietsje donker wordende tests gehad, maar nou deed ik er vanmorgen weer 1 en daar is ie echt bijna niet op te zien...:( heb vanmorgen wel bloed laten prikken en kan vanmiddag na 3 uur de uitslag vragen...het is zeker geen goed teken...

groetjes van anita

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Dat hoeft niets te zeggen hoor, misschien heb je wel te veel gedronken

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou proberen geduld te hebben tot 3uur vanmiddag........hoe moeilijk het ook is :D

Sterkte bij het (on)geduldig wachten op de uitslag!

4. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    te veel gedronken kan niet...heb vanmorgen dat ik wakker was meteen de test gedaan:) oh wat een onzekerheid weer...ik baal als een stekker...ik weet nu even niet meer wat ik moet...ja wachten tot vanmiddag maar ja...dat is niet makkelijk...

groetjes anita

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik duim voor je dat alles goed is meis! :)

6. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Oh... wat naar zeg, kan me voorstellen dat je je rot voelt zeg..
    Maar ik duim voor je en misschien heeft het ook wel helemaal niks te zeggen, ja ik weet ook niet hoor.

7. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ik hoop het, dit is echt niet leuk meer...was het maar vast 3 uur dan kan ik naar de dokter toe voor de uitslag....jeetje hoop echt zo dat mijn hcg goed is...hoeveel zou mijn hcg nu ongeveer moeten zijn met 4.4 weken???

groetjes van anita

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh dat kan erg verschillen meid...de hoeveelheid hcg...heb je een foto van al je testjes onder elkaar??

9. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    op pagina 2 staat een kopje met ''wat denken jullie" en daar staan een aantal foto's van mijn testen...

groetjes anita

10. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    ooohh spannend zeg.... nou hopen dat de tijd voorbij vliegt en dat t snel 3 uur is dan heb je eindelijk duidelijkheid.....

ik duim met je mee hoor

11. Janneke

Janneke Actief lid

5 jul 2010
    134
    0
    0
    Ik duim met je mee. Hopelijk is het zo 3 uur!

12. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Spannend hoor, nog even afwachten en hopelijk heb je dan goed nieuws!!

13. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai

Ik heb even bij je eerdere foto`s gekeken maar (ik wil niet rot doen) ik zie daar amper een streepje.Sorry
    Heb je nog geen duidelijkere test gehad? Want op die laatste test zou ik er niet vanuit gegaan zijn dat ik zwanger zou zijn. Zeker omdat de kv ook wel eens valse lichte streepjes geeft.
    Ben je altijd regelmatig ongesteld?

Wens je heel veel succes in deze onzekerheid en ik hoop dat ik er naast zit.
    xx

14. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

ja maar die laatste test was toch echt wel duidelijk hoor...geen vaag streepje...was alleen moeilijk om hem goed op de foto te zetten maar toen ie goed gedroogt was zag je hem goed duidelijk genoeg...en ook echt roze...en daarnaast nog steeds geen ongi ook...ik heb vaker een indroger gehad van kv maar dat was niet binnen 10 min. en al helemaal niet roze maar wit...

15. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    oh ja en ik zou het wel heeeeeeeeelll raar vinden als je 4 dagen achter elkaar een valse posi zou hebben hoor en dat je hem dan ook donkerder ziet worden...

groetjes van anita

16. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ohhhhhhhhhhhhh lekker is dat kom ik net bij de balie van de dokter en zeg dat ik na drie uur kon komen en dat hun dan het lab konden bellen voor mijn uitslag..zegt ze heel droog ja maar dat doen we nooit hoor..alleen als het spoed is...dus ik ja maar dit zei de dokter tegen mij...nou dat kan niet, ik JA WEL!!!! nou ik schrijf je nummer wel op en vraag het straks wel aan hem :x pffff dus nou word ik hopelijk zo gebeld en anders krijg ik het morgenochtend pas weer te horen...wat een ...zooi!!!

groetjes van anita

17. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Nah, wat stom zeg!
    Ga je er van uit dat je de uitslag krijgt, heb je nog niks.
    Of heb je ondertussen al iets gehoord?

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

pff wat een gezeur daar!
    hoop dat je nog wat te weten krijgt vandaag! ik duim iig voor je
    rustig aan!!
    liefs fay

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Die dokters.. je weet nooit wat je aan ze hebt, de een zegt dit en de ander dat... lekker is dat als je in spanning zit! Veel succes met wachten verder!

20. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ja leuk is dat he!!! jeetje om gek van te worden...wou dat ze belden..maar ja intereseert hun natuurlijk geen ene ... dat ik hier in spanning zit!!! dus ze zullen wel of pas rond 5 uur bellen of me gewoon lekker tot morgen laten wachten...:(

Deel Deze Pagina