jeetje zeg wat een verhaal.. jah ik zou ook morgen nog ff testen met je ochtend urine.. en als ie dan weer positief is lekker zelf t ziekenhuis bellen... succes en hou ons op de hoogte
Hoi hoi, Ik hoop dat het toch een goed teken is voor je meid, hier word je gek van. Ik heb een paar jaar geleden 2 lichte testen gehad en drie dagen erna weer maar dan bij de huisarts en die was ook licht positief. 2 dagen erna kwam het los en het was wel een miskraam volgens mij arts dat was met 4 a 5 weken zwangerschap. Toen ik zwanger werd van mijn oudste zoon heb ik een goedkope test van de kruidvat gehad en die gaf negatief aan terwijl ik harstikke zwanger was met claer bleu. Met deze zwangerschap heb ik via internet 3 testen besteld die waren bij elkaar 5 euro en mag je drie dagen voor je menstruatie testen en die waren positief maar ook heel licht,smaandags een dure gekocht en die was veel duidelijker. Dus goedkope vind ik niet echt betrouwbaar na eigen ervaring. en het is duurkoop want je koopt er toch meer hahahaha. Ik hou je verhaal bij sterkte liefs cis
Jeetje wat een verhaal! Ik vind het echt jammer voor je. Ik test iedere maand positief met de kv testen op NOD! En dan word ik toch ongesteld op NOD of een week later. Ik weet van 2x dat ik ook echt zwanger was en ook beide keren binnen 1 poging dus mijn ha denkt dat ik toch wel iedere keer een bevruchting heb. Mijn HCG was de vorige keer toch laag...Ik snap je verwarring dus heel goed! Ik hou toch nog een beetje hoop...
Wat een vervelend verhaal meis Kan me heel goed voorstellen dat je niet meer weet wat je moet denken, voelen of doen.. Ik hoop echt voor je dat je in elk geval duidelijkheid gaat krijgen, want deze onzekerheid maakt je stuk.. Heel veel succes meis en blijf hier je verhaal doen.. Ik (en velen met mij) leef met je mee.. KNUFFEL! xx
Ik zit in het zelfde schuitje meid! Vanacht een licht posi test... en vanmorgen ook een licht posi test... en zojuist een test gedaan en die blijft witter dan wit en ook spot in bruine afscheiding! Ik zit nu als een kleine zielig verdrietig meisje achter de pc!! Ben benieuwd wat de gyn maandag zegt.
jeetje wat balen meid... maar ff een ding, wat kan jou het nou schelen wat die dokter denkt? (als ie al wat denkt). 1. Het is zijn werk. 2. Je kent hem toch niet persoonlijk en 3. Hij heeft wel ergere dingen meegemaakt (hypochonders etc.)
ja ik weet hoe je je voelt....ik voel me ook echt belabberd....hoop voor jou ook dat het goed uitpakt...ga je ook morgenochtend nog testen? groetjes van anita
ja dat hoop ik ook....eerst morgenochtend de test maar even afwachten...zodra ik wakker ben en heb getest laat ik het jullie weten...het rare is dat ik ook nog helemaal geen gevoel heb dat mijn ongi eraan komt...pfffffff moedeloos word je hier van...
hey.... ten eerste super bedankt voor jullie medeleven... nou ik heb getest en er staat toch weer een heeel licht streepje...tenminste kan hem op zich best redelijk zien....(maar ja dat leer je wel ondertussen na al dat kijken)hahahah hij is in ieder geval wel weer wat duidelijker dan gisterochtend maar weer een stuk minder duidelijk als van de week dus wat denken jullie? alsnog even naar de dokter gaan? en gewoon eens die papieren vragen van de uitslag van gisterochtend van mijn bloed?? groetjes van anita
Ja ik zou toch aangeven dat je positief blijft testen en dat je ongi nog steeds niet is gekomen. Misschien kunnen ze een echo mkn....... Wel heel vervelend dat je zo geen duidelijkheid krijgt hoor!
ja word er echt gek van..begin me ondertussen af te vragen of ik nou gewoon gek ben of zo hahaha nee maar ik wil nu wel weten waar ik aan toe ben...ga er in ieder geval maar vanuit dat ze gisteren gelijk hadden...:x anders is het straks als ik bij de dokter sta weer zo'n klap als ze zeggen nee hoor mevrouw je hcg was echt maar minder dan 1....maar HOE kan het nou dat ik drie dagen achter elkaar positief test en ook een duidelijke streep...oke niet zo donker als de controle streep maar goed streep is streep toch?? en dan gisteren weer een stuk lichter bijna niet te zien en vandaag weer zo dat ik hem redelijk goed kan zien? zou er mischien iets anders kunnen zijn waardaaor ie positief word?? ik gebruik geen hormonen of zo..dus dat kan het niet zijn
nou de uitslag van gisteren had ze nog niet binnen....(ze hadden gistermiddag naar het lab gebeld) dus was nu nog niet bij de dokter binnen..gelukkig was vandaag de leukste assistente er...verhaal uitgelegt dat ik gek word en dat ze mischien de verkeerde uitslag hebben doorgegeven....test laten zien en zei zei ook ja is toch echt een streep...ze zei overigens ook dat dat wel kon dat mijn hcg zo laag is in het prille begin...nu heb ik een potje meegekregen..en moet zondag vanaf 20.00 uur niks meer drinken...en dan maandag ochtend inleveren..en dan gaan ze daar testen...heb ook gezegt dat ik vanmorgen weer een licht streepje had...en nog iets heeel leuks ik heb elke keer als ik een test doe s'ochtends dat ik eerst begin te plassen en dan het laatste beetje plas opvang want dat is het lichtst van kleur, ik dacht namelijk hoe lichter hoe geconcentreerder...maar dat is dus niet zo hahaha vandaar dat mijn test mischien zo licht is hahaha...maar ja ga mezelf maar niet teveel hoop meer geven..al doe je dat natuurlijk stiekem wel...pffff om gek van te worden toch?? groetjes van anita