steeds donker wordende test en ineens niks meer te zien

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anita205, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou testjes bewaren dus.. ben heul benieuwd wat de ha test morgen doet.. moet wel zeggen dat een ha al snel zegt negatief.. die turen niet natuurlijk dus een heel licht streepje die wij wel zouden zien kijken zij niet eens naar.. tenminste.. dat is mijn ervaring bij mijn ha...

2. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

lief van je dat je zo meeleeft...ik snap er zelf ook gewoon niks van hahahaha...heb de hoop toch wel al opgegeven hoor deze ronde...want hoe kan mijn hcg nou minder dan 1 zijn met zulke testen??? je word hier gewoon zooooooooo moe van hahahaha

3. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ja nou ik neem die test gewoon mee hoor...en als er weer een streepje hoe licht dan ook komt ga ik gewoon de verloskundige bellen en vragen wat zei er van vind...en hopen dat ze dan even willen kijke....ben ik ook van de onzekerheid af...

4. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey met licht bedoelde ik niet licht van oooow je moet turen om het te kunnen zien. Maar licht in de zin van niet knallend.

Wat ik heb begrepen is dat in het begin je hcg zo kan schommelen en dat als je testjes niet donkerder worden het meestal een slecht teken is. Dat zei mijn gyn eergister nog tegen mij. HCG laat namelijk zien hoe/ of het vruchtje groeit. Daarom is het belangrijk dat je HCG meer wordt want dat een mooie aanduiding dat het goed gata met het vruchtje (ook niet altijd).

Wij kunnen nu allemaal gaan speculeren, maar uiteindelijk za;l een echo of een bloedtest meer duidleijkheid kunnen bieden.

5. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

daar heb je ook helemaal gelijk in..maar ja mijn bloedonderzoek van donderdag was negatief...dus ja..

6. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow ok...dan kan het zijn dat het een vmk wordt... maar ja misschien willen ze nog voor de zekerheid een echo maken.
    Nix is 100% zelf bloedonderzoek niet

7. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    nee maar ja ik ga er maar gewoon vanuit dat er niks zit...en wacht mijn ongi maar gewoon af....ik maak mezelf anders toch alleen maar gek...ga morgen nog maar wel even naar de dokter. en dan zie ik het wel...

8. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Sterkte!! Ik snap heel goed dat je hier onzeker van wordt...pffff

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Hoe is het vandaag met je, ben je vanmorgen naar de ha geweest met je ochtendurine?

10. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    ik ben ook benieuwd inderdaad al bij de huisarts geweest

11. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    hoi,

ja heb mijn plasje vanmorgen netjes ingeleverd...hahahaha...het leuke is ik kan pas vanmiddag na 4 uur langskomen voor de uitslag????? maar ja maar weer afwachten dan he....:)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou ja zeg.. t kost maar 5 minuten tijd.. tegen de tijd dat zij de test doen is het hcg vervlogen en heb je er nog niets aan...sjonge zeg...

wat een geduld wordt er van je verlangt!!!....

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Tsjonge! Pffffff, dat vind ik niet helemaal normaal hoor!

Bij alle huisartsen waar ik geweest bent deden ze direct een testje en kon je wachten op de uitslag.

Ik ga vandaag weer voor je duimen hoor!

14. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    nou ik duim ook weer mee hoor..... ppff wat een geduld moet je hebben he... ppf.....

15. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ja fijn he al dat wachten...hahaha...ach ja ik ga toch nergens meer vanuit...ben nog steeds niet ongesteld geworden alleen?? hoop wel dat dat snel komt...kunnen we op naar de volgende ronde..tenzij ik nu natuurlijk wel zwanger blijk te zijn...

16. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    ja en weet je wat ook zo leuk is...ik moest er vanmorgen om 6 uur uit...en moest heel nodig plassen..wel netjes in het potje geplast en het in de koelkast gezet..maar ja om 8 uur kon ik pas naar de dokter om het in te leveren..is het dan nog wel goed????

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

je kunt het wel ff bewaren maar niet te lang , dan wordt de concentratie hcg minder ..hopelijk testen ze dan wel snel bij de dokter anders heb je dat weer ..

18. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

ja dat bedoel ik dus...na hoelang is het denk je niet meer goed??? krijg ik straks een negatieve uitslag blijf ik nog twijfelen of het nog wel goed was!!!!!!! ohhhhhhhhhhh :x om gek van te worden

19. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    ik heb geen idee hoellang dat goed blijft... misschien ff google...

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    niet tot 16u iig.... dan moeten ze wel rap zijn met die test.. ik zou lekker zelf oook nog testen.. als ik dan een tweede streep had en zij niet dan zou ik m lekker laten zien dan een vk bellen om een echo te plannen op een tijdstip dat je ongeveer 6 wk zou zijn...als je je verhaal uitlegt zal een vk je best wel willen zien..mits je niet ongi bent geworden natuurlijk... volgens mijn vk testen sommige vrouwen nooit heel duidelijk dus dat zou een verklaring kunnen zijn... een test hoefde volgens haar niet donkerder te worden....nou ja..ik kon er niet zoveel mee, maar misschein ben jij 1 van die vrouwen...

succe smeid.. ik houd je in de gaten...

Deel Deze Pagina