nou mensen, ik had geen zin meer om te wachten..dus ben vol moed naar de huisarts gelopen...hahaha daar aangekomen, gevraagt of ze mijn uitslag al wisten...nee die gaan we zo doen??? dus ik doe het nu maar dan...nou eindelijk daar deden ze het...en ja hoor negatief maar nou komt het mooiste nog...wat denk je dat ze tegen me zegt!! je bent er teveel mee bezig, je moet het loslaten je bent niet zwanger!!! en echt op zo'n toon he ahhhhhh :x:x:x:x kan me daar echt boos over maken!!! ik wilde haar wel wurgen joh!!! sorry hoor...maar heb daar mijn woede in kunnen houden..en moet er nu even uit hoor!!! jeetje wat een stom mens....
Wat belachelijk zeg!! Je bent nu al zo lang overtijd! En je hebt ook een positive test gehad, dus logisch dat je denkt dat je zwanger bent en dat je er mee bezig bent. Je hoort niet tot het mens volk als je er nu niet mee bezig bent! Maar snapts ze niet dat als ze je urine tot 14uur laat staan dat die test niet meer betrouwbaar is??? Sterkte en anders afspraak mkn met de huisarts, niks meer met de ass!
ja ik snap het niet hoor dat ze zo tegen mensen kunnen doen....echt te belachelijk...en begrijpt ze ook niet dat ze mensen ermee kwetst of zo?? ohhhhhhhhhh ben echt kapot van al dat gewacht en onzekere gedoe...ik zei ook hier zie mijn testjes...was namelijk weer een andere assistente dan vrijdag...en ze zei als argument...ja er zit altijd al een lijntje in die test en als ie dan een tijdje licht komt er ook altijd een lichtroze streepje???? nou hier heb ik nog nooit van gehoort!!! jullie?? zijn die van kruidvat 2 voor 5....terwijl ze me eerst nog vroeg welke test het was
das echt flauwekul.. dat die test negatief is verbaasd me niets.. als je zolang wacht met opgevangen urine is de uitslag niet betrouwbaar.. ik zou als ik jou was de plaatselijke vk bellen. je verhaal uitleggen en vragen of zij willen kijken...hier is dat geen probleem en voor een vk heb je geen verwijzing van een ha nodig.. zeg maar dat je gek wordt van onzekerheid en dat je het graag wilt zien. desnoods een pretecho ofzo.. ik zou t zeker willen weten... stomme assistente.. tijd voor bijscholing.. tssss..
Voor jou op dit moment is het belangrijk dat je weet waar je aan toe bent! Als je niet zwanger bent namelijk en je weet dit zeker kunnen ze misschien je ongi opwekken zodat je lichaam ook weer tot rust kan komen. Wat ichtus zegt, bel een verloskundige op en leg je verhaal uit. Dik het desnoods iets aan, dat je al een duidelijke test heb gehad en dat je gek word van de onzekerheid. Als die onzekerheid en hopen op dat je toch zwangerbent zal je cyclus ook niet ten goede komen.
ohja, toen ik eindelijk na 6,5jr in het VU terecht kwam en vertelde dat ik dacht dat ik er ook wel eens te veel mee bezig geweest kon zijn kapte de gym me direct af! Hij zei tegen mij dat het de grootste onzin was die er bestond! Als dat zo was dan zouden vruchtbaarheidbehandelingen geen enkele kans van slagen hebben want het enige wat je dan doet is bezig zijn met zwanger worden..... Knoop dat goed in je oren hoor! Het is de grootste fabel die er ooit verzonnen is om vrouwen sneller zwanger te krijgen xxx
Jeetje meid ik heb dit topic al een tijdje in de gaten gehouden maar wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Ook echt raar hoor dat die assistente je urine zo lang heeft laten staan!!! Hopelijk willen ze je bij een vk wel verder helpen of krijg je gewoon gauw een knaltest!!
En vooral balen dat die assistente zo tegen je doet. Die heeft óf zelf geen kinderwens, óf ze was van de eerste ronde zwanger ofzo. Totaal geen inlevingsvermogen in hoe jij je voelt in zo'n periode...
jeetje wat een bedoening zeg... ik snap die assistente ook niet hoor ppff.. ik zou ook ff de vk bellen en je verhaal voorlezen heb je vandaag nog getest...
hoi hoi, nee ik heb vandaag niet meer gestest...denk dat ik als ik morgenavond nog niet ongesteld ben...dat ik dan woensdag weer een test doe...wat moet je dan he...ik snap het gewoon niet...het kunnen dingen zijn... 1: of ik ben niet zwanger en mijn ongi laat op zich wachten.... 2: ik ben wel zwanger maar mijn testen worden gewoon niet duidelijker 3: ik ben wel zwanger maar het is niet goed gegaan...maar waar blijft het bloed dan..hoelang duurt dat dan meestal???
jeetje zeg , wat een assistente ..Maar als zij s middags pas een test doet en jij hebt s ochtends al zo vroeg geplast , dan is je plasje niet meer goed om te testen
Ik heb je verhaal een beetje gevolgd...jeetje ik zou ook gek worden van de onzekerheid. En dan ook nog zo'n opmerking van die assistente?! :x Ik sluit me aan bijn Ichtus. Gewoon een vk in je buurt bellen en haar je verhaal uitleggen...mss dat je dan even langs mag komen.
ja ga ik zeker doen...ik hoop dan alleen wel dat ik snel langs mag komen en niet pas over 4 weken of zo....want dan zit je nog de hele tijd in spanning...
Lijkt me inderdaad een heel goed plan. Ik vind het btw ook echt niet normaal van die assistente. Ik vind nog best dat je daar nog wat van mag zeggen. Misschien tegen de dokter of wie dan ook die boven haar staat!
Ik heb ook zoiets 2x gehad.. De eerste keer steeds heel licht positief of negatief testen. Bloed laten prikken maar had ook hcg<1. Maar tijdens het bloed prikken ging er vanalles mis. Mijn bloed werd niet meteen gelabeld en op een stapeltje ongelabelde buisjes bloed van andere mensen gedeponeerd. Dus waarschijnlijk is daar toen iets niet goed gegaan. Toen bijna 3 maanden later had ik een redelijk goede positieve test.Na een week zou ik een echo krijgen hoe het nou zat. Toen de dag daarvoor werd ik wakker met menstruatiekrampen keer 100 en kreeg een enorme bloeding... Ben toen naar het ZH geweest nadat ik de dokter had gebeld en uren op de wc had gezeten. Daar constateerde de gyn dat ik een mk had gehad. 3 weken later had ik een eisprong en was ik weer zwanger. Mijn dochter is nu 13 maanden. De 2e keer is pas geleden. ineens een cyclus van 72 dagen.. je word echt gewoon helemaal gek van die onzekerheid!! En dan zo'n domme opmerking van die assistente... Tuurlijk ben je er mee bezig!! Die onzekerheid is echt heel erg k#t. Wat een onnozel mens! Heel veel succes verder. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!! Liefs
mijn testen waren op een gegeven moment echt knal testen.. maar rond de 12 weken ging ik weer testen voor de fun, en streepje was bijna niet te zien zo licht.. ik schrok me dood, en heb me toch lopen stressen.. maar bleek niks aan de hand te zijn.. de vk zei dat ze niet weet hoe dat kan..