ik zou in theorie rond de 13 weken zwanger KUNNEN zijn. Na de mogelijke bevruchting voelde ik me anders en kreeg ik eerder dan normaal een hele lichte "menstruatie". daarna nog 2x een lichtere dan normale "menstruatie gehad. natuurlijk al een paar keer een test gedaan maar allemaal negatief (laatste 4 weken geleden). toch blijf ik het gevoel houden zwanger te zijn en heb allerlei klachten: zere borsten, ongesteldheidsgevoel (hoewel ik dus eigenlijk over 2 weken weer "ongesteld" moet worden), lage rugpijn enz. ik heb al 2 kids en bij hun had ik na 2 weken overtijd een positieve test. overigens nog nergens een buikje te bekennen maar dat zou misschien ook erg vroeg zijn. wat denken jullie, maak ik mezelf gek of zal ik een bloedtest aanvragen? iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Met 13 weken zou hij toch echt wel positief moeten zijn. Daarnaast had ik met mijn tweede zwangerschap en met mijn derde al helemaal, na zeker 8 weken al een buikje, maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Meer denk dat je met 13 weken een derde zwangerschap al wel iets zou moeten zien.
Als je echt klachten van een zwangerschap hebt dan maak je hcg aan en dat zou je dan nu zeker op een test moeten zien
Je test de hele zwangerschap positief. Dus je zou nu zeker positief moeten testen. Ook menstruaties hoeven niet altijd dezelfde intensiteit te hebben. Zo kun je tijdelijk lichtere menstruaties hebben en daarna weer zwaardere. Het lichaam is geen robot! Je test nog steeds negatief, dus helaas niet zwanger, al hoop je dat uiteraard wel. Gezien je zeer hoopvolle reactie op Jongemama1 hoop je heel erg zwanger te zijn ondanks menstruaties en negatieve testen. Wat maar zeer zelden voorkomt! Je maakt jezelf gek vrees ik . Dus het zou zeer aan te raden zijn voor je om een bloedtest te laten doen en/of een pretecho op eigen kosten. Dan zie je het met eigen ogen namelijk. Veel succes (en ik zou me in jouw geval gaan richten op mijn eisprongen voordat je die misloopt, omdat je er blijkbaar overtuigd van bent al zwanger te moeten zijn......)!
Maar als je nu nog dat gevoel hebt, waarom is je laatste test dan 4 weken geleden? (Niet lullig bedoeld) Persoonlijk zou ik nog 1 test doen, gewoon netjes met ochtendurine en als die negatief is dan lijkt het mij wel duidelijk...
Je hoeft jezelf toch helemaal niet gek te maken. Gewoon nog een zwangerschapstest doen of even langsgaan bij de dokter om bloed te prikken. Dan ben je van die onzekerheid af en weet je meteen of je kan beginnen aftellen
Het enige symptoom dat ik herken is gevoelige borsten. Maar als je test negatief is, dan ben je niet zwanger. Je maakt jezelf idd gek. Als je echt 100 procent zekerheid wilt hebben, laat dan een bloedtest doen.
Rond je eisprong (waar je nu dus zit aangezien je over 2 weken weer ongesteld wordt, schrijf je) kun je ook allerlei symptomen krijgen. Na eisprong maak je standaard progesteron aan wat allerlei op zwangerschapskwalen lijkende symptomen kan geven. Wist je trouwens dat de meeste vrouwen niks bijzonders merkten in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had? Je HOEFT niks te voelen om zwanger te kunnen zijn. Daarbij komt dat als dit je derde zwangerschap zou zijn, het steeds eerder zichtbaar zou zijn. Dus dan zou je intussen en een duidelijke test moeten hebben en al een buikje (en niet meer ongesteld moeten zijn)............
Wat Be Happy zegt kan ik beamen. Ik kreeg mijn eerste symptomen pas met 6 weken zwangerschap. Het enige symptoom dat ik op nod had was geen menstruatie.