hallo ik ben nu bijna 17 weken zwanger en heb dinds gistger een raar gevoel bij mijn blaas en onderbuik, gister vaak plassen en dan kleine beetjes. urine ingeleverd en geen blaasontsting... wat dan wel? vannaht ook als ik me omdraaide een pijn scheut onder in mijn buik ( iets aan de zijkant) weet iemand wat dit nu kan zijn?
Het zijn waarschijnlijk je buikspieren of je banden, die zitten nu precies boven je baarmoeder en dat kan je voelen. Dat trekt en kan een zeurderig gevoel bij de bovenkant van je baarmoeder, richting blaas geven. Hebben ze je urine op kweek gezet? Bij mij was in de urinetest niks te zien, maar omdat ik overtuigd was van een blaasontsteking hebben ze het op kweek gezet en na 1 dg was er toch duidelijk een blaasontsteking te zien. Dus, ik zou het ff op kweek laten zetten als ik jou was. Is volgens mij ook standaard bij zwangere vrouwen.
ik word helemaal gek ervan...een druk op mijn buik alsof me hele blaas vol zit, uit eindelijk kleine plasjes...of druppels moet voor dat ik ga slapen wel 9 keer mijn bed uit omdat ik het voel zitten, lijkt net of ik veel plas voel zitten maar dat het nog niet in mijn blaas zit ofzo heel vaag,ik hou nu heel veel rekening mee dat ik voor het slapen gaan niet teveel drink want dit is gewoon niet grappig meer
Haha ik ken het . Ik moet echt ongeveer 5 keer me bed uit om te plassen voordat ik echt in slaap val.Het zijn dan echt een paar drupjes, volgens mij zit het bij mij nu ook gewoon echt in me hoofd Mijn urine is nu ook op kweek gezet... Misschien dan toch een blaasontsteking?!
Ik ken dit gevoel ook heel erg goed. Het vorige week urine ingeleverd, omdat ik nu toch echt wilde weten of ik geen blaasontsteking had. Was geen blaasontsteking zeiden ze, maar soms voelt het de hele dag alsof ik de hele dag heel nodig naar het toilet moet, terwijl er dan maar een paar druppeltjes komen. Kindje ligt wel heel laag vertelde de verloskundige me, dus ik denk dat het daardoor komt dat ik zon druk op mijn blaas heb.