Hoi! Ik voel mijn kindje al een aantal weken elke dag "schoppen, ploppen etc" maar nu vraag ik me af vanaf wanneer je echt vormen van je kindje gaat onderscheiden...dus ipv je baarmoeder, je kindje herkennen onder je hand. Beetje vage vraag misschien, maar ik hoop dat jullie me snappen! Vanmiddag 14.00 uur 20 weken echo, spannend! Lief Emma
Hoi Emma, ik ben toevallig gisteren bij de vk geweest en ik ben ruim 24 weken zwanger. Zij zei dat ze nog niet kon voelen waar er een koppetje of een kontje zat en dat ze dat ook nog niet zou moeten voelen. Ze heeft niet verteld vanaf welke week dat wel zou moeten maar nu iig dus nog niet. Je hebt nog evetjes te gaan dus... Groetjes Marijke
Volgens mij kon dat bij mij vanaf een week of 28. Het ligt er ook aan waar je placenta zit, en hoeveel vet je op je buik heb.
Ik kon het vanaf een week of 32 goed voelen. Het ligt er ook aan waar je placenta zit en hoe dik je buikwand is. Mijn placenta ligt voor en mijn buikwand schijnt stevig te zijn (dit betekent geen vette buik), vandaar dat het bij mij wat langer duurde voordat ik het kon voelen. Pim
ik kan het sinds vorige week voelen dat is wel grappig want ik voel nou iedere keer een voetje drukken haha
Mijn placenta lag aan de voorzijde en ik kon Stijn denk ik vanaf week 32 goed voelen. Nou ja, ik bedoel, dat het een voetje was of zijn billen! Zo bijzonder......... Ik verlang er nu al weer naar xxx
me verloskundige voelde van de week het hoofjde beneden zitten en ik ben 22weekjes dus misschien puur toeval?