Hoi hoi hier ben ik nog een keertje.. Op het forum lees ik soms dat mensen al op dag 6 voor ong. dag positief testen... In de bijsluiter staat idd soms vanaf dag 6 of 4. Maar wat hebben jullie gedaan?? Ik heb 17/18 mei mn ei gehad. dus volgens mijn berekening moet ik uiterlijk zaterdag mijn ong. dag verwachten. Wanneer zal ik testen?? ben bang niet te kunnen wachten t/m zaterdag....maar heb ook geen zin meer in witte testen
Als je zaterdag je ongi moet krijgen kan je dinsdag of woensdag al testen (5 en 4 dagen van te voren). Ik ben benieuwd, ik heb nooit voor NOD getest. Ik heb nog zeven dagen te gaan en ik denk dat ik maar gewoon wacht. Ik heb namelijk ook een hekel aan negatieve testen
ik zou het knap van je vinden als je tot zo lang kan wachten...bij mij kriebelt het nu al heel erg...... ik ben ook heel benieuwd ik hoop het zoooo
ja klopt dat dat in mn banner staat. Ik weet ook dat ik in prencipe dinsdag/woensdag kan testen...maar was even nieuwschierig naar jullie meningen/ervaringen.
ach lief van je smiley... Ja vanmorgen kon het niet laten dacht weetje ik doe action test (niet zo duur hahah ) Maar helaas omo wit.... Ik heb eigenlijk ook heel geen klachten op zeeeeer gevoellige borsten na dit ken ik niet maar is gekomen na eisprong.. heel af een toe een steekje in mn buik maar goed ik heb van de vorige rondes onthouden dat mn lichaam me echt voor de gek kan houden....dus ik kan niets anders dan afwachten maar ga er vanuit dat het niet raak is....... Gaat het met jou wel goed? en je zwangerschap?? Groetjessss
Je zit nog voor je nod he meid dus alles is nog mogelijk. En dat je nu niks voelt zegt niks , juist omdat je lichaam je al voor de gek heb gehouden kan het nu wel andersom zijn geen kwaaltjes en juist wel zwanger hoop zo het laatste voor je. Hier gaat het goed, geen vervelende kwaaltjes die hinderlijk zijn. vind de tijd totdat de 1e trimester voorbij is best langzaam gaan
Hallo, Ik heb op 29 april mijn mirena spiraal laten verwijderen, op 1 mei ong, dan op 19 mei een klein beetje lichtroze en rode bloeding gehad, wel maar 2 maal bij afvegen....zou dit innestekingsbloeding kunnen zijn of is het mijn lichaam dat moet wennen aan de hormonenwijziging? Zou ik nu al kunnen testen of zou dit niets uithalen? Ik had vroeger heel onregelmatige cyclus nu na 9 jaar spiraal zou er iets kunnen veranderd zijn? Weet echt niet wat te doen om goed te doen....