Ben vorige week donderdag naar ziekenhuis geweest voor een vroege echo, omdat ik 2x een miskraam heb gehad. Ik zou toen 8w1d zwanger moeten zijn. Tijdens de echo bleek het vruchtje 5w5d te zijn. Daarom heb ik vanmiddag (11 dagen later) opnieuw een echo gehad: er was een trage hartactie zichtbaar, het vruchtje was 6w en het vruchtzakje 7w. Volgens de echoscopiste was het een 'slowstarter', maar ze had geen glazenbol en kon me dus niet zeggen wat de kans was dit het goed zou gaan:'" het is meer dan de vorige week". Toen ik aangaf dat het vreemd is dat het vruchje in 11 dagen tijd maar 2 dagen is 'gegroeid' antwoorde ze alleen maar dat dit soort echo's altijd lastig zijn. Ik mag volgend week terugkomen, dan weten we het hopelijk zeker. Ik ga er maar vanuit dat het niet goed is......maar stiekem blijf je toch hopen, het is zo dubbel allemaal. Wie heeft er nog meer een ´slow starter´gehad. Ik had hier nog nooit van gehoord. De echoscopiste zei dat het vaker voor kwam...
Heb er helaas nog nooit van gehoord, zou willen dat ik je gerust kon stellen. Ik zie dat je wel vaker een lange cyclus hebt gehad dus het kan natuurlijk zijn dat je minder lang zwanger bent, maar het is inderdaad vreemd als een vruchtje maar 2 dagen "groeit" in die 11 dagen. Al zijn die echo's inderdaad lastig. Heel veel sterkte en ik duim voor een wondertje voor je!
Ach Kike, ik hoop echt dat je goed bericht krijgt, je hebt het al zo voor je kiezen gehad... ik duim voor je Amber
Wat een onzekerheid voor je zeg, heb er helaas voor jou ook nog niet eerder van gehoord, maar hoop wel dat het gezond blijft doorgroeien natuurlijk. Veel sterkte, hopenlijk volgende week goed nieuws..
Ach meid, wat een rotsituatie zeg ! Ik heb er ook helaas nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar wil je wel heel veel sterkte wensen in deze onzekere dagen. Hopelijk is alles gewoon goed met je kleintje en is het idd een 'slowstarter'...