Slecht slapen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Margriet82, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margriet82

25 mrt 2014
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik 's avonds moe ben en naar bed ga, lig ik nog uren te draaien en zuchten. De slaap wil niet komen... Onrustig als de pest gewoon!
    En 's ochtends er niet uit kunnen komen... Herkent iemand dit?

Morgen mag ik weer voor controle, daar ben ik ook wel een beetje nerveus voor. Als de kleine het maar goed doet, als het hartje maar klopt. Soms heb ik het sterke gevoel dat het mis is, mijn zoontje heeft op dit moment een bacteriele infectie en heeft allerlei rode vlekjes op zijn huid. Hij heeft er een kuurtje en zalfje voor gekregen. Ik heb nog aan de huisarts gevraagd of het niet schadelijk is voor de zwangerschap. Hij zegt van niet.
    Maar toch maak ik me zorgen.....

Moest ff mijn verhaal kwijt hoor!

2. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat slapen heb ik ook ja.
    het komt vast allemaal goed, probeer je maar niey druk te maken.
    Misschien kun je een angelsound kopen, dan kun je thuis af en toe even het hartje horen. Dat helpt mij wel heel veel

3. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik ben ook super moe overdag! 's avonds val ik ook wat later dan normaal in slaap, nu pas na een uur ofzo..
    Vaak word ik 's nachts wakker en kan ik niet meer slapen, terwijl ik wel moe ben.
    Dan lig ik gewoon 2-3uur lang wakker, te draaien, te woelen.
    Soms er even uit, plassen, water drinken, stukje door het huis lopen..
    en 's ochtends ben ik weer helemaal bek af!

Word vaak rond 2uur wakker de laatste weken, volgens mijn schoonzus is de kans groot dat de baby straks ook rond 2uur wakker wordt..

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ik heb het in het begin ook gehad. Omdat ik onverwacht zwanger was had het even de tijd nodig te bezinken. Nu kan ik ook niet goed slapen maar dat komt door de kleine hihi. Echt zn zwaar gevoel in mn buik, actief kindje en daardoor veek eruit om te plassen hihi. Hopelijk kun je snel de rust vinden

5. Yegga

Yegga Lid

6 feb 2011
    91
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik denk dat het iets hormonaals is, want hoor het veel vaker.
    Ik heb er nu ook last van. Slaap niet meer zo vast en als ik in de nacht wakker word, dan lig ik wakker.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook, erger dan nu. En nadt ik bevallen was, heb ik dit ook nog heel lang gehad. Lag soms uren wakker.

6. Margriet82

25 mrt 2014
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had al wel zo'n idee dat het hormonaal zou zijn. Ik ben niet zo gek op die hormonen, reageer heel heftig daarop. Doen jullie wel een middagdutje als dat kan?

7. leco1980

leco1980 Actief lid

25 nov 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik slaap ook zo slecht, paar keer wakker s'nachts en wordt regelmatig wakker op de rand van mijn bed (ben gelukkig niet aan het wandelen).
    Hier heb ik wel vaker last van gehad, maar sinds ik zwanger ben is het veel vaker. Sinds vanochtend een blaasontsteking hopelijk de komende nachten niet nog vaker eruit om te plassen.

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb het ook. Al mijn hele zwangerschap. Tja. Hoort erbij denk ik. Maar irritant is het wel!

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik had het ook zo rond de 15-21 weken. Supervervelend, want zwaar moe op het werk. Liep er bij als een spook ;). Ik sliep in het weekend 's middags bij, gelukkig is het nu veel beter.

Deel Deze Pagina