steeds felle steken in linkerzij, wie herkent dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bbxx, Nov 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ik zit nu 10 dagen voor mijn NOD en heb sinds 3 dagen bij onverwachte bewegingen steeds één of een paar felle steken in linkerzij. Beetje in de buurt van eierstok, denk ik.

Ik heb dit nooit eerder gehad.
    Het is niet m'n ei. Ik gebruik ovu testen en had vrijdag/zaterdag m'n ei. Braaf geklust.

Bmm staat hoog en dicht.

Wie had hier ook last van en bleek zwanger?

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Hoe weet je dat je bmm hoog en dicht zit??

Voel je dat??

Ik heb ook steekjes in mijn lies, a.s vrijdag nod. Hoop positief!
    Kan je helaas nog niet vertellen of die positief is hihi.

Duim voor je!

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

@Friesin, Spannend zeg :) ik hoop het voor je!!

Je BMM kun je inderdaad voelen, van binnen wel te verstaan ;)
    Als je dit in de diverse fases af en toe doet, ik check het meestal onder de douche, hurkend, dan ga je de verschillen uiteindelijk vanzelf herkennen.

4. Sammy21

Sammy21 Actief lid

Dec 16, 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @bbxx Ik wil je geen vals hoop geven, maar hier had ik ook enorm last van en bleek zwanger! Ik hoop dat het voor jullie ook raak is!

5. Tesre

Tesre Lid

Jul 29, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi meiden,
    Ik heb hier helaas ook last van, tot het irritant aan toe.. Overdag heb ik af en toe een speldenprikje links en rechts, maar 's avonds is het feest. Als ik lekker op de bank lig, doet echt gewoon pijn links onderin. Ik zei al tegen mijn man, of ik krijg een heftige menstruatie of ik heb denk ik een ontsteking of iets aan me eierstok. Mijn NOD is a.s. zaterdag, en ben ook erg benieuwd of ik nu zwanger ben of niet? Anders moet ik maar even naar de dokter haha... Je leest ook wel dingen als oprekken baarmoeder e.d. dus ik wacht het allemaal maar af..
    Maar TS ik begrijp en voel met je mee or haha...

6. Katrineke

Katrineke Lid

Sep 14, 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mmm, dat had ik gister. Ik heb al enkele dagen last van mijn liezen, vooral mijn linkerlies. Gisteren tijdens het afwassen, had ik een mega steek net of mijn liezen bijelkaar trekken (hoe leg je dat uit??;)) Vandaag is mijn NOD. Ik heb sinds gistermiddag ook zeurderig gevoel net of mijn menstruatie elk moment kan komen. Dat is de hele nacht wat door gegaan. En ik ben ontzettend moe. En weer es net als vorige maand verkouden wat maar niet wil opknappen (volgens de geleerden is mijn innestelling de vorige maand niet goed gegaan, want toen had ik ook o.a. last van mijn liezen. Dit heb ik nooit als ik gewoon ongesteld moet worden).
    Ik ben sinds deze maand ook voor het eerst aan het temperaturen en het was vandaag wel op zijn hoogst:$. Ik hoop het zo dat dit goede voortekenen zijn:).... en niet die rode duivels!!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dit heb ik met al mijn zwangerschappen gehad, en ook een trekkerig gevoel als ik iets van boven mijn macht moest pakken, dus kan heeeeel goed.

8. Katrineke

Katrineke Lid

Sep 14, 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben deze maand voor het eerst niet echt bezig geweest met 'zwanger worden', want ik had allemaal andere dingen aan het hoofd. Behalve toen de week van mijn NOD naderde.. dan word je weer op de feiten gedrukt
    Ik heb het trouwens ook met bukken, dat voelt heel apart:(

9. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ah! Ik ben gelukkig niet de enige :)

Het lijkt bij mij vooral te gebeuren als ik snel en diep ga zitten. Zou natuurlijk heeeeel fijn zijn als het raak mag zijn.. Moet helaas nog wel even geduld hebben...

Alle dames die op de NOD wachten veel succes, ik hoop dat jullie snel een pos.test vast hebben!

Ben natuurlijk wel heel benieuwd naar nog meer racties van ervarigsdeskundigen :)

10. bbxx

bbxx Niet meer actief

@sammy21 Van harte! Valse hoop is niet erg ;)

11. Tesre

Tesre Lid

Jul 29, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    BBXX bij mij begon het overigens al ruim 10 dagen voor NOD...
    Ik zit nu 3 dagen voor NOD, dus ik denk dat het bij jou ook nog wel even aanhoudt als je hetzelfde hebt als ik!

Ik hou jullie iig op de hoogte ;)

12. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

Sep 26, 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @bbxx ook ik heb ook linkssteken en ben al 2 dagen moe, koud, misselijk en heb hoofdpijn! Ik had ook vrijdag mijn ei en heb ook over 10 dagen mijn NOD!

Hopelijk voor iedereen een positieve test!!

13. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Hm hier hetzelfde! Had 1 nov mn ei en sinds zondag deze "klachten" en dan vooral s'avonds. Kan het niet herinneren van mn eerste zwangerschap. Nog een weekje geduld!

14. Katrineke

Katrineke Lid

Sep 14, 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hoe staat het er mee? Ik ben inmiddels mijn NOD voorbij (woensdag) en ik ben nog niet ongesteld. Vind het zo spannend. En jullie? Nog klachten er bij gekregen? Ik ben zoooooooo ontzettend moe, ik kan al om 9 uur slapen. En mijn borsten beginnen nu ook wat pijnlijk te doen. Mijn liezen trekken de boel voor mijn gevoel nog bijelkaar. En mijn onderrug is ook erg pijnlijk.

15. Tesre

Tesre Lid

Jul 29, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hry katrineke,

Nog geen test gedaan meid?

Hier aanstaande zondag pas nod dus nog afwachten haha..
    Blijft elke keer weer spannend he?

Liefs!

16. Katrineke

Katrineke Lid

Sep 14, 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    @tesre ik wacht tot morgen. Morgen heb ik de hele dag vrij en gaan mijn vriend en ik samen de test afwachten. Kunnen we of elkaar troosten of samen een gat in de lucht springen....

Jij moet ook nog even op de tanden bijten. Succes en ik hoop voor jou dat ie positief is;)

17. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik heb dat dagelijks sinds ongeveer 2 jaar. Deze maand minder, ik vermoed doordat ik momenteel aan een antibioticakuurtje ben tegen ontsteking. Proficiat voor de dames bij wie het de zwangerschap aankondigde.

18. Katrineke

Katrineke Lid

Sep 14, 2012
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Het waren degelijk zwangerschapssymptomen. Vanmorgen stond ik om half 6 met spanning te wachten. Bij de sensitest kwam er n minuscuul bijna onzichtbaar streepje te staan. De clearblue was duidelijk zat! Zwanger! Dus ik hoop het ook voor jullie dames.

19. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    Katrineke, wat jij beschrijf heb ik de laatste dagen ook.. Wat gaaf dat het bij jou een zwangerschap is, gefeliciteerd!!
    Ik heb sinds woensdag ongeveer telkens steken in mijn zij en onder in mijn buik wat gerommel en geplop, wat niet echt zeer doet maar wel apart voelt.. Ook zit er een soort druk onder in mijn buik en onder in mijn rug, dat voelt heel beurs. Dus ik zat te wachten op mijn menstruatie, maar die hoort nog niet te komen! Pas over 9 dagen.. Nu had ik gisteren ineens een klein beetje bruin slijm (sorry voor de details haha) toen ik naar de wc ging, het zat aan mijn wc papiertje bij het afvegen, en nu is het ook weer weg. Sinds gisteravond heb ik zeurende hoofdpijn die niet meer wegtrekt. Vanmorgen met mijn domme hoofd een test gedaan, wetende dat dat sowieso nog veel te vroeg is (9 dagen voor NOD) maar toch hoopte ik dat er wat te zien was. Ergens bescherm ik mezelf ook omdat ik bang ben teleurgesteld te worden, en zeg ik telkens tegen mezelf dat ik niet zwanger kan zijn, het is immers nog maar de eerste ronde!
    Maar die onzekerheid en dat wachten.. Daar ben ik niet zo goed in vrees ik :(

20. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

Sep 28, 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik had vanmorgen ineens echt pijn aan de linkerkant. Met vlagen. Normaal voel ik dat vlak voor mijn eisprong maar die is inmiddels 9 dagen geleden. Toen had ik die pijn ook. Ik snap er niks meer van???

Share This Page