Steeds heeeeeel vage tests...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bibi23, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo meiden,

Ik wil graag jullie mening...!
    In oktober ben ik gestopt met anticonceptie en ben toen na 3 weken voor het eerst ongesteld geworden (na 4 jaar geen menstruatie te hebben gehad door implanon).
    Daarna weer na 24 dagen.
    De eerste dag van die laatste keer menstrueren was 24 november. Ik heb 9 december nog wat bloedverlies gehad.
    Sindsdien ben ik niet meer ongesteld geweest en heb ik sinds 2 weken aardig wat verschijnselen... wat misselijk bij vlagen... maar wat er opvallend is is dat mijn borsten in die tijd Enorm gegroeid zijn (nu al striae! had ik nooit) en er lopen kleine en grote aders over mn borsten en tepels. Ook ben ik moe en t voelt anders in mijn buik. Mn gevoel zegt zwanger... maar

het punt is dat ik al meerdere testen heb gedaan die niet echt negatief zijn maar die ook maar niet positiever worden na een aantal dagen weer testen.
    De streep blijft heel vaag, dat ik de test soms zelfs tegen het licht moet houden om te kunnen zien. (DA test en sensitest dipsticks)
    Ik weet dat er vaak gezegd wordt een streep is een streep, maar toch.. ik zou dan zeggen dat ie op den duur toch donkerder moet worden?

Wat is jullie mening hierover?

THNX!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Bibi,

Je zou zwanger kunnen zijn inderdaad en ik kan me voorstellen dat je een dikke duidelijke streep wilt zien heb je er al eens aan gedacht om even langs de huisarts te gaan misschien dat een bloedtest duidelijkheid kan geven?

3. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Deliliah
    Bedankt voor je reactie!

Ja wel aan gedacht, wil echter niet te voorbarig zijn.
    Denk elke keer als ik een test doe... nu zal er wel een duidelijke 2e lijn komen..maar niet dus.
    Frustrerend !
    Ben afgelopen jaar regelmatig bij de huisarts geweest (niet voor evt. zwangerschap).. en vind het vervelend om wéér te gaan :(
    Maar goed... mocht er over een week nog niets veranderd zijn, dan ga ik gewoon! Die onzekerheid wordt waarschijnlijk vervelender dan die beste man weer bezoeken.

Groetjes Bibi

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Bibi, ik herken het gevoel ik heb ook altijd het gevoel dat de huisarts denkt daar komt zij ook weer aan en zo vaak ga ik niet eens!

Maar er zullen vast mensen zijn die de huisarts veeeeel vaker bezoeken en ook vaak onnodig dus hij zal het jou vast niet kwalijk nemen joh! Bovendien vind ik dit een goede reden heel logisch dat je zekerheid wilt!

Maar succes met wachten dan tot volgende week, hopelijk test je uiteindelijk harstikke positief!

5. Loulou27

Loulou27 Lid

12 feb 2007
    15
    0
    0
    Succes met wachten en hopelijk zal het wachten goed nieuws met zich mee brengen

6. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    He Halloo

Ja vervelend is dat... terwijl ik als ik terugkijk afgelopen jaar 4x bij de HA ben geweest en altijd voor iets dat wel echt nodig was, dat valt eigenlijk nog wel mee dan!

Het testje wat ik vanochtend gedaan heb was heel licht. Mn vriend beweerde dat als hij over zo'n stickje zou plassen dezelfde verkleuring zou komen..... :confused:
    Nou dit hebben we dus geprobeerd net ( zo'n dipstick kost nog geen euro, dus dat is t proberen wel waard).

Maar nee hoor zelfs nu na 2 uur is er geen enkele kleine verkleuring te zien op de plaats waar de testlijn had moeten komen... In vergelijking daarmee is er toch wel een duidelijke extra lijn te zien op mijn stripje!
    Dat ziet mn vriend nu ook wel!

Ik denk ook dat ik t moeilijk vind om te geloven dat ik toch echt een vaag streepje zie... voor mn gevoel moet er gewoon een dikke streep komen en dan weet ik t pas zeker! Ook omdat ik nog niet echt een duidelijke cyclus heb gehad na verwijderen Implanon.. en je hoort vaak dat er bij ontpillen (in mijn geval ont-implannonen) ook wel verschijnselen op kunnen treden die op zwangerschap kunnen lijken..

Hihi wat een gehannes :) ....... zondag maar weer testen!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... Dat is wel een goede manier om zijn ongelijk te bewijzen! Succes met wachten en hopelijk heb je straks een hele dikke streep!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jeetje, wat een gedoe zeg... Bah, ik ben ook bekend met vage streepjes, alleen leken ze bij mij weinig te betekenen!
    Kan je ze niet op de foto krijgen? kunnen wij ook even er na loeren!

9. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Foto.......Ga ik zo even proberen!

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Probeer anders eens een clearblue (digitaal of kruisje). Die vind ik nog het meest betrouwbaar...
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is ook niks zo.... Heb je wel goed geconcentreerde urine gebruikt? Hoeft niet persé 's ochtends, maar zorg er dan in elk geval voor dat je 2 of 3 uur niets gedronken hebt of geplast. Misschien dat het daar aan ligt?

Ik wens je in elk geval veel succes en ik duim voor een mooi tweede streepje op je test!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ff foto'tje plaatsen in het onduidelijke testen topic, daar weten ze het vast!

12. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Hahaha..leuk dat je vriend ook ging 'testen'. :)

Ik ben benieuwd naar de foto,

13. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dank voor jullie reactie

Er staan inmiddels 2 foto's in mn album... willen jullie even kijken?

Niet echt heel duidelijk... flink gezoomd ook!

THNX!

Groetjes Bibi

14. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland

Ik zie nu ook op de foto dat ik mn vensterbank wel weer eens mag poetsen :eek:

15. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zie in ieder geval wel je streepje, zoals iedereen altijd zegt, een streep is een streep, maar ik ben geen expert!
    Maar volgens mij ben je in de goede richting! Hoop dat je zondag een nog duidelijkere streep hebt, dan weet je het gewoon 100% zeker!

16. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dankje, Parels!

Inderdaad...... de tijd zal het leren!

Ik zie dat jij overtijd bent.... heb jij al getest?

Groetjes

17. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik zie ook een heel licht streepje, dus ik zou voorzichtig positief zijn als ik jou was :D Maarja, hij is wel heeeeel vaag. Hopelijk is hij binnenkort wat duidelijker, en anders inderdaad een bloedtest laten doen. Hoeveel dagen heb je trouwens al die lichte streep op je test?

18. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Op deze sensitesten 2 dagen.. daarvoor woensdagavond met DA getest en die was ook erg licht. Op oudjaarsdag begin vd avond een Dirxtest gedaan en die was ook heel vaag!
    Die op oudjaarsdag heb ik toen gehaald omdat ik op die van de dag ervoor ineens een vaag streepje zag..... Ik heb toen getest om er zeker van te zijn dat ik t zag... want dan ging ik geen alcohol drinken oud jaarsavond..

Dus al heel wat afgetest! vanaf ehhh zondagochtend.. Of wil ik gewoon te snel? :oops:

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou ik zie wel een vaag streepje hoor!

20. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0