een moment geleden Hoi dames , Ik heb een vraag , heb 15 dec ei sprong gehad vermoed ik . Sinds gisteren voelt me baarmoeder pas weer lager en vanaf vandaag zit me baarmoeder echt extreem laag , en heb nauwelijks afscheiding meer , iets minimaal waterig / cremmerig . Hoelang duurt meestal voor dat al je ei klachten symptomen over zijn ?
Op 16 dec schrijf je rekbaar slijm te hebben,dat kan al een week voor de eisprong.Waar baseer je je vermoedelijke eisprong op? Kan best zijn dat hij pas net gesprongen is... Hoe lang waren je afgelopen pilloze cycli?
Had erge hoofdpijn en flinke menstruatie krampen wat paar uur aanhield daarna over , dag er na eenmalig nog iets rekbaar slijm en baarmoeder begon alweer iets te zakken en te sluiten , bedoel meer van kan het halfe week duren voor dat alle ei klachten over zijn ? Vind zo lang .. en in de tijd dat slijm minder word en baarmoeder zakt en sluit gebeurd er dan ook bevruchting / innesteling of gebeurt dat pas op moment dat baarmoeder helemaal laag is en dicht zit ?
Ik denk persoonlijk dat het haast niet mogelijk is om ahv klachten/symptomen iets vast te stellen. Veel vrouwen voelen ineens meer doordat ze meer gefocust zijn op het lichaam, dus het zou zelf kunnen dat je klachten aanhouden tot de volgende menstruatie. Pas als je temperatuurt weet je het zeker, en als je ovulatietesten gebruikt weet je het bijna zeker. Hoe moeilijk het ook is, het beste kan je (naar mijn mening..) proberen om het los te laten tot het tijd is om te testen. Dit is ronde 1, ben je net gestopt met de pil of heb je hiervoor ook pilvrije cycli? En hoe lang duurde die dan?
Ik heb juist geen symptomen , heel af en toe x steekje krampjes verder niks , voel me zo gewoon . Ik heb een spiraal gehad . 19 nov was mijn laatste menstruatie .. en paar dagen voor 15 dec iets rekbaar slijm en de 15e veel menstruatie krampen
Ik vraag me af hoe je de stand van je baarmoeder 'meet'.. Ben al heel wat jaartjes bezig met zwanger worden/mmm, maar hier nog nooit van gehoord
Het woord “meten” heb ik niet genoemd , klinkt ook wel heel vreemd haha Bedoel dus even voor de duidelijkheid : Positie baarmoeder/mond , waaruit je dus prima je vruchtbare dagen kan checken . Heb even een link voor je opgezocht , misschien heb je er ook nog baat bij https://www.zozwanger.nl/positie-baarmoedermond-voelen/
Nee toch niet ? Toen ik zwanger wou worden van ons eerste kindje ben ik wat gaan googelen .. daar kwam dit gelijk wel naar voren , positie baarmoeder / mond , tempen en ovu testen komen als eerst aan bod zo beetje