steeds hoger??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by onelove, Feb 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onelove

onelove Actief lid

Mar 8, 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Lieve meiden,

wie kan mij wat duidelijkheid geven? Ik mag over 4 dagen testen en heb er gisteren al stiekem een testje tegenaan gegooid. Helaas negatief maar waarschijnlijk ook wat te vroeg. Nou ben ik niet de hele maand al aan het tempen maar heb de afgelopen 4 dagen mijn temp opgemeten. Nu is het volgende: de afgelopen 4 dagen is mijn temp elke dag, vroeg in de ochtend, met 0,1 gestegen? Zit nu op 37.4. Betekent dit wat? Mijn normale lichaamstemp is 36.6. Ook heb ik een hele regelmatige en constante cyclus.

wie kan mij een antwoord geven op mijn vraag?

thnx:)

2. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Zegt niet zoveel als je het niet kunt vergelijken met je temp eerder in de cyclus of met andere cyclussen. Ik bedoel hoger is altijd beter dan lager maar het zegt verder niets omdat je niet weet hoe je temp-patroon is. Succes met zwanger worden!

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    ben benieuwd hoe het nu met je gaat????
    Blijft je temp hoog?? en heb je al getest

4. onelove

onelove Actief lid

Mar 8, 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Hi mijn temp blijft 37.4 nu. Heb gisterochtend getest en was negatief. Wacht nu maar gewoon af of mijn ong wegblijft...
    Zo ja... dan gooi ik er donderdag een test tegenaan...;)

5. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Spannend!

6. narcisje80

narcisje80 Actief lid

Oct 22, 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    En??? Ben erg benieuwd. :D

7. onelove

onelove Actief lid

Mar 8, 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    ja.. nu mag het en nu durf ik niet zo goed meer!!! Zo vaag.. ik heb nu zoiets dat ik weer wil wachten dat mijn menstruatie echt niet door gaat zetten. (niets wijst erop trouwens hoor) Heb wel zo nu en dan een soort menstruatie-achtige krampjes maar geen idee of dit erbij hoort. Had dit bij mijn eerste zwangerschap niet namelijk.. ben ook bang voor weer een teleurstelling... lastig...

Share This Page