dames , voor wie is dit herkenbaar, Sinds een week of drie heb ik echt steeds de behoefte aan een warm bad. Heel gek want kon dit eerder nooit het stilliggen enz vondt ik dan verschrikkelijk maar nu kan ik er zo van genieten. Zal dit met de zwangerschap te maken kunnen hebben ?
Ik herken het niet. 3 weken geleden zat je rond je ovulatie dus weet niet of het het met de zwangerschap maar iedereen is anders dus wie weet wel bij jou
Hier gaat het goed. Vandaag nog een keer hcg moeten prikken. Maar op de dorst. Heel slecht en onrustig slapen (schrik steeds wakker) en de moeheid na dan maar goed dat nemen we voor lief. En hoe is het daar ?
Ok spannend! Hopen op een mooi hcg uitslag Hier gaat t ook goed. Begon vanochtend op t werk te huilen om een liedje van Gordon hahaha tis toch vreselijk lol.
Haha hier vanmiddag ook zon moment, maar ff een rondje buiten gaan lopen. Thuis vooral een chachrrijn arme man thuis
Ik moet er juist niet aan denken Een warm bad Heb steeds het gevoel of in van binnen in Brand sta. Dus vnml koude dranken en waterijs voor mij En emotioneel Heb ik ook heel erg, kan overal Om huilen Haha rare hormonen. M'n man is me ook liever kwijt dan rijk momenteel, Hij vind me niet te genieten
Heb trouwens wel de behoefte om te liggen Alleen niet in bad Haha. Kan wel de hele dag liggen niks doen
Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg. Nu is het wat minder maar wel veel behoefte aan comfort.
Misschien zal het dat ook wel zijn het stukje comfort ofzo vindt het nu ook heerlijk om op bed te liggen niks te doen Zo niet van mezelf gewend kan normaal geen moment stil zitten
Haha herkenbaar! Dan wel niet in bad maar lekker op de bank luieren terwijl ik daar normaal echt de tijd niet voor neem, ben normaal constant in de weer.. en dan die hormonen.. oh oh oh