Steeds infecties

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamma Cinnie, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft er net als ik steeds last van vaginale schimmelinfecties. Ik had ze bij mijn zwangerschap van de eerste ook steeds en nu is het weer raak. Gek wordt ik ervan!
    Is de een net weg, komt een week of twee later de volgende weer. Na de zwangerschap van de eerste, bleef ik ze ook steeds houden. Ik had er voor ik zwanger werd niet zoveel last van. Wie herkent dit.....

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

He...
    Je bent hier sowieso tijdens je zwangerschap al gevoeliger voor.... maar uhh...
    Word je man/vriend ook behandeld..? Je kan het namelijk over/weer geven....

en ik neem aan dat je daar onder niet met zeep wast ofzo... of iets anders gebruikt... toch?

Had het tijdens mn eerste zwangerschap wel... en gewoon als ik peniciline heb gebruikt.... ERG VERVELEND!

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hier ook zo. Ik word er niet goed van.
    Ik heb het nooit eerder gehad maar sinds ik weet in juni dat ik zwanger was komt het en gaat het. Ik smeer megek maar het helpt steeds maar even. Het zit bij mij btw niet inwendig maar meer op de schaamlippen zeg maar.
    Ik krab het steeds helemaal kapot want het jeukt zo erg.
    Ik hoop toch wel dat het weg gaat als de baby er is....sterker nog dan EIS ik een medicijn wat helpt hahaha....ik word er langzaam gek van!

4. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hier ook eentje. Niet normaal zeg. Krijg een kuurtje van 3 dagen en na een week of 2, krijg ik weer last van. Ik word er gek van. Me man die heeft geen last ervan, maar kreeg van de Ha toch een zalfje om te smeren. Maar helaas, ik blijf er last van hebben.

Niet om je bang te maken, maar haal wat bij de HA. En inderdaad eis een middel die wel help. Me zusje die had het zo erg en omdat ie steeds terugkwam, gaf zij het een beetje op. Met gevolg alles was daarbeneden open. Ze had het binnen en buiten gekregen en krabte alles open. 2 dagen voor ze ingeleid werd, hebben ze besloten om toch een keizersnede bij haar te doen.

Dus ik bel met de HA, dokterswacht etc zodra ik het weer aan voel komen. Kan mij wat schelen..

Liefs Jeanney

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ja ik heb een zalf van de huisarts gekregen maar ja die helpt maar tijdelijk. Dalijk als de baby er is wil ik gewoon een tablet wat er tegen helpt. Die mag je nu niet schijnbaar als je zwanger bent. Dus hopelijk komt t dan eindelijk goed...

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb het (nog) niet maar ben er wel erg bang voor. ik heb ze namelijk nog nooit gehad en weet niet goed waar ik op moet letten. ik heb onlangs antibiotica geslikt voor blasonsteking omdat de kleine erg diep ligt kan ik bijna niet plassen met als gevolg blaasontsteking dus. nu schijnt dat de bijwerking van die medicijnen weer is dat je er schimmelinfecties van kunt krijgen. ik probeer nu weinig zoet te nemen en van die drankjes voor je darmen. dat alles om zoveel mogelijk te voorkomen dat ik het ga krijgen. of het helpt ik hoop het. waar ik op moet letten. ik wacht op jeuk en ben er bang voor tegelijk. wel een gedoe zeg als je geen afdoende medicijn kan krijgen. ik vind het sowieso best eng om medicijnen bij de kleine te gebruiken. ik baalde ook zo ontzettend van die antibiotica.

Deel Deze Pagina