Volgende week ga ik stappen met wat vriendinnen. Nu ben ik alweer een jaar of 4 uit het stapleven en ik heb geen idee wat ik aan moet trekken. Zelf ben ik meer van stoer combineren met vrouwelijk. Ik heb een aantal strakke jurkjes van supertrash maar dat vind ik weer zo chique en de meiden waarmee ik ga zijn weer meer van de spijkerbroeken met shirtjes. Maar moet ik dan iets met korte mouwen of lange mouwen aan? En is een spijkerbroek dan weer niet een beetje saai? Ik sta open voor tips. haha . Voel me echt een oude muts nu
Ik ben laatst nog 2 x op stap geweest en toen had ik de ene keer een zwarte tregging aan met een kante truitje. En de andere keer een jurkje van Esprit, zwart zonder schouderbandjes. Ik zou zonder mouwen doen of met dunne mouwen.
Haha...moest wel even lachen bij het lezen hoor! Grappig is dat he, dat je er opeens zo "uit" bent Ik ga ook niet meer vaak weg, maar als ik ga, dan heb ik meestel een lekkere zittende, skinny jeans, hakken, leuk shirt en voor het chique effect een colbertje....die kan dan altijd nog uit
Ik draag bijna geen broeken.. vooral leggings en jurkjes.. Iets meer decoletee en dan uhh laarzen met een hak of laarzen (uggs ofzo)
Nou warm of niet het kan gewoon niet met uitgaan. Je mag wel een beetje moeite doen vind ik om er leuk uit te zien en Uggs horen daar niet bij. Het zijn heerlijke laarzen zo voor doordeweeks maar met uitgaan kan het gewoon niet!
Ik zou voor save gaan Fijne jeans met pumps of laarzen (net wat jezelf lekker vind) en dan een mouwloos shirtje/hempje met daarover een tshirt (met of zonder mouwen) Als het dan warm wordt kan je nog wat uittrekken Vooral niet te moeilijk doen!
Elke keer als ik een meisje op Uggs zie met stappen denk ik hmmm die heeft haar best gedaan Hebben ze een mooie broek en een leuk shirtje aan en dan Uggs. Nee niet mijn ding met uitgaan!
Ik vind Supertrash niet echt verschrikkelijk chique hoor. Weet niet wat voor jurkjes je hebt maar je hebt van Supertrash flink wat jurkjes die je kan combineren met een paar stoere schoenen en/of sieraden. Vrouwelijk en toch stoer klaar ben je !
Serieus? Ben je verplicht om moeite te doen als je uitgaat? Als ik naar de kroeg ga, doe ik dat voor de gezelligheid en niet voor de modeshow hoor. Dus dan draag ik gewoon t zelfde als ik wat normaal gesproken overdag ook draag, gewoon jeans en een shirtje. Ga me echt niet extra optutten of 'moeite doen' hoor. Maar dat kan volgens jou dus niet? Apart...
In de winter heb ik met uitgaan vaak wel lange mouw, maar doe bijvoorbeeld dan een mooi shirtje/topje met een bolero of colbertje (die je dan uit kan doen, mocht het echt druk en dus heel warm zijn).. Een mooie donkere panty, zwart jurkje en een gekleurde bloem/broche o.i.d. vind ik ook mooi stylisch..
Zal vooral niet teveel moeite doen hoor. Gewoon een leuke jeans of skinny met een leuk truitje. Lange mouw of korte, kan beide. Of een simpel jurkje met een paar laarzen/pumps met een leuke, brede riem.
Thanks, ja echt erg, ben je 27 en dan weet je niet wat je aan moet met stappen... ahum. Maar goed ik denk dat het dus wordt: zwarte skinny met pumps en een mouwloos shirt waar ik dan vd week nog ff voor ga kijken. Goed idee een bollero of jasje dan kan ik altijd kijken hoe warm het ergens is!! Maar indd, als je er dus zo lang uit bent dan weet je het echt niet meer.
Ik heb als ik ga meestal gewoon casual. Een spijkerbroek met een leuk vrouwelijk shirtje...Of een casual jurkje/rokje