Hoi dames, Ik ben 30 december voor t laatst ongesteld geworden! Ik heb vanaf dag 12 getest met ovulatie testen en tot op vandaag geen smiley te bekennen. Ik heb wel last van waterig afscheiding! Net of je ongesteld word. T is alleen niet rood hihi Maar ik lees op internet dat dit 2 kanten op kan gaan. Begin van een zwangerschap. Of begin van een eisprong Ik weet t niet meer. Heb gisteren wel een test gedaan en deze was (helaas) negatief Is er iemand die mij verder kan helpen?? Groetjes,
Je kan heel goed je ei een keer missen met ovu testen.. Dus ik denk dat je er echt niets van kan zeggen, een ei kan ook n keer laat zijn. Voor de zekerheid maar gezellig maken en rustig afwachten lijkt mij de beste optie..
Hier t zelfde. Ben al vanaf cd11 tm nu nog aan t testen en ook nog geen smiley gezien. Wel op cd15 en 16 2 dikke strepen op de cb dipstick ovulatietest maar er bleef toch n leeg rondje staan. Sinds cd17 werden die streepjes ook weer vaag en ook weer n leeg rondje. Mijn gevoel zegt dat ik m'n smiley gemist heb omdat ik alleen 's morgens test. (Ik denk zelf dat ik op cd15 in de avond nog extra had moeten testen. Maar ik blijf nog gewoon doortesten tot m'n nod. Je weet maar nooit. M'n cyclus is gemiddeld 30/31.
Precies t zelfde verhaal. Ik ben dan vanaf dag 12 gaan testen. Nou heb ik ergens z'n voorgevoel dat t ook net op dag 11 ofzo had kunnen zijn haha