Ik heb een vraag.. op 15 mei jl. ben ik gecurreteerd. Bloedverlies vond ik in eerste instatie meevallen maar het is nog niet gestopt. Eerst was het ongeveer gelijk aan een menstruatie maar nu wordt het heviger. Ik verlies stolsel, zwart/bruin; heftiger dan de afgelopen week. Is hier iemand die dit ook heeft gehad? Ik heb verder niet het idee dat de curretage niet goed is gegaan, heb ook geen buikpijn/kramp of koorts maar ik vind dit wel vreemd. Ik verwacht dat het bloeverlies minder wordt ipv heviger, zeker omdat in de informatiefolder staat dat het bloedverlies maximaal 14 dagen is, ik zit nu op 10.. Hoop dat iemand kan en wil reageren..
Hey, ik heb 8 mei een curretage gehad, heb heel weinig bloedverlies gehad vanaf het begin maar de laatste dagen iets meer en af en toe een klein stolsel, ook zwart/bruin. Het was iets meer als begin maar nog niet ernstig veel. Afgelopen dinsdag was het gestopt maar nu af en toe nog klein beetje bruinverlies. Mijn huisarts zei dat dit kon blijven tot mijn menstruatie. Hij zei ook dat ik aan de bel moest trekken als het heel veel werd. Als je het niet vertrouwd zou ik toch even bellen naar je huisarts of gynaecoloog. Hoop dat je hier iets aan hebt!
Dankjewel! Het is niet heviger sinds gister, heb het idee dat het weer iets minder wordt. Ik hou het in de gaten en anders bel ik idd even.
Ik ben 16 april gecuretteerd en na een paar dagen was ik vrij van bloed. Toen begon het na een paar dagen heel hevig met veel stolsels en veel pijn. Naar zh geweest en daar zeiden ze dat dit vaker voorkomt omdat er dan nog een laatste restje uit moet. Hou het wel in de gaten!!