steeds krampen na eisprong???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karine26, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Hey,

na een eerste dochter (nu 17 maanden) ben ik opnieuw een aantal maanden gestopt met de pil voor een tweede wonder.

Ik heb sindsdien echter steeds krampen na mijn eisprong (zo'n 5 dagen erna begint het).

Ik dacht de eerste keer: 'hoezee, het is raak' want ik had deze krampen ook bij mijn eerste zwangerschap, maar na enkele maanden blijkt het dan toch niet een innesteling te zijn :$

iemand een idee wat dit kan zijn? ik ben een beetje bang dat dit niet normaal is....

grtz...

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hoi Karine
    Ik herken het gedeeltelijk. Ik voel mijn eisprong niet duidelijke (meer). Ik voel wel dat hij geweest is, dat zou iets te maken hebben met het gele lichaam of zo.
    Ik noem het nu zelf maar na-pijn. Ik krijg pas een week voor mijn NOD steken en krampjes waar ik veel zwangere vrouwen over hoor. Maar bij mij zegt dit dus niets over een zwangerschap.

Ik hoop dat het heel snel raak is bij je meid. En ik zou me er niet al te druk over maken.. ;)
    (Ik weet echt hoe moeilijk dat is)

3. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Hoi Lizzy!
    is bij mij hetzelfde. De eisprong voel ik totaal niet (weet gewoon dat ie geweest is door temp), maar daarna beginnen de krampen/ Vind het gewoon bizar, zou niet goed weten wat de pijn juist veroorzaakt. Heb eens wat opgezocht en zou wel PMS kunnen zijn, maar heb daar nog nooit last van gehad...

Jij ook veel succes. Ik zie dat je van mei bezig bent... of al iets langer?

grtjs

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik ben vanaf november zonder anti-conceptie. We hebben nog een tijdje welles-nietes gedaan. Vanaf mei houden we echt nergens rekening meer mee. Maar eerlijk gezegd, deden we dat de maanden daarvoor ook niet heel erg hoor.
    Dit gaat mijn grote les in loslaten en geduld zijn ben ik bang ;)

Ik heb vreselijke pms, word echt een draak. Het is vervelend want het haalt de spanning van het wel/niet zwanger zijn er natuurlijk wel een beetje uit.
    Zijn jullie lang bezig geweest voor jullie dochtertje?

Deel Deze Pagina