Clomid, Pregnyl en LF

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jazzlyn, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Hoi dames,

Weet niet of ik helemaal in de goede pijler zit, maar er heerst hier een vraag:D

Dit is alweer de 5de ronde clomid, dik 8 maanden bezig. Eerste ronde 100 mg. Ditmaal kreeg ik voor het eerst een pregnylspuit, omdat het vermoeden aanwezig was dat mijn eitje te lang bleef hangen. De spuit is dik 15 dagen geleden. Na max 40 uur zou mijn eitje springen. Dat zou zondagnacht zijn. Normaal heb ik een LF van 12 dagen (op voorgaande cyclus na, maar daar ging volgens mij iets niet goed).

Nu zit ik op 14 dagen na ovulatie en er zijn geen voortekenen. Normaal (al 8 rondes) ligt mijn baarmoedermond 3 dagen voor NOD erg laag, heb ik daar last van bij het plassen etc. Nu ligt mijn baarmoedermond erg hoog, kan er amper bij!

Dus heeft Pregnyl zoveel invloed op de LF fase (eisprong-menstruatie). Want ben al bijna 2 dagen overtijd...:(

(ernstig dat je alles zo snel vergeet, zo oud is mijn zoontje nog niet:))

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mis heb je hier iets aan meis , hier zijn meiden die het ook net gebruiken de clobid . En de pregnyl er waarschijnlijk ook bij gebruiken.

Succes meis

3. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Waar is hier dan?:)

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Pregnyl kan inderdaad je LF verlengen. Een luteale fase kan 10-18 dagen zijn. Ik heb meerdere keren gehad dat ik pas na 15-16 dagen ongesteld werd. Dus ik zou het nog even afwachten en anders eens een zwangerschapstest doen. Succes!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mijn LF bleef ondanks de pregnyl gewoon hetzelfde, maar elk mens is anders natuurlijk. Misschien een testje wagen?

Deel Deze Pagina