verschijnselen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by cristel1986, May 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    wie van jullie heeft ook deze verschijnselen en is zwanger, zit nu 6 dagen na eisprong en had dit ook bij mn eerste zwnagerschap dus weet het vrijwel zeker maar ben toch benieuwd.. wie dit hadden voorde nod

misselijk
    koud
    duizelig
    moe
    alles ruiken en asl het sterk ruikt misselijk
    best veel afscheiding

ben benieuwd!

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hey cristel, wat voor soort afscheiding heb je als ik vragen mag?

3. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490
    0
    0
    Hey cristel!
    Hoe was je vakantie?

Spannend zeg, misschien is die vakantie goed geweest voor euh nouja een zwangerschap!?

4. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    hey cristel! Ik heb van hetzelfde last, maar dit is mijn eerste keer dus het kan ook nog wel komen van de nuvaring ontwenning! Maar hiero het zelfde, heb nu eigenlijk de dag van "innesteling" als het raak zou zijn dan hé?! ;)

Ik heb ook last van hoofdpijn.. Na ja, het is nog wel anderhalve week voordat ik kan testen dus ik denk niet dat het met een eventuele zwangerschap te maken heeft hihihi... Ik moet maar even afwachten!

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Alleen koud en moe waren uit jouw rijtje mijn verschijnselen, maar ja....... dat is voor iedereen anders.

Succes!

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey,

ja het is wit niet echt super klobterug soms wel.. soms heeft het een licht geel tintje... en dat heb ik bij beide zwanger schappen gehad...

en ja mpje hopelijk was de vak idd goed voor ons hahahaha.... volgens mij heb ik ook een innestelings bloeding gehad een paar dagen terug.. maar dat zou 6 dagen tevroeg zijn maarja misschien is mn cyclus na mn operatie verandert who kmows... dus ga morgen denk ik eens een testje wagen

7. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490
    0
    0
    Spannend meid ik duim voor je!

8. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1