Hallo Ik had afgelopen dinsdag (24 sep) mijn NOD en heb gisteravond (25 sep) een zwangerschapstest gedaan. De controlelijn werd gelijk donker van kleur en vrij snel daarna zagen mijn vriend en ik ook een lijntje verschijnen bij de testlijn. Deze was licht van kleur en verdween daarna ook weer langzaam. Wij willen dolgraag een kind en zijn nu helemaal in de war of ik nu wel of niet zwanger ben... Ik lees op internet zoveel verschillende dingen, dat ik de weg een beetje kwijt ben. Is er een reeele kans dat ik toch zwanger ben? Ik ben nog steeds niet ongesteld, terwijl ik normaal altijd een regelmatige cyclus heb. Wanneer is het aan te raden een eventuele nieuwe test te doen? Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!!
Lastig als je een streepje meteen weer ziet verdwijnen! Dat is ook precies de reden waarom ik altijd de aangegeven wachttijd netjes afwacht. Ik weet dat dat heel lastig is, maar het voorkomt teleurstelling! Ik zou over 2 dagen weer testen. In 2 dagen kan het hormoon verdubbelen. Wanneer je wel zwanger bent zal het streepje daarom veel duidelijker zijn. Ik hoop voor je dat het raak is!