Ik heb een vraagje: Ik heb op dag 13/14 mijn eisprong gehad (temp gestegen van 36.6 naar 36.8) en had op dag 12 een hele postieve ovulatietest dus weet het echt zeker. Ik denk dat ik op dag 20 mijn innesteling heb gevoeld (was net als bij mijn andere twee zwangerschappen, helaas allebei MA met 7/8 weken). Ik zit nu op dag 22, heb verder trouwens nauwelijks klachten, beetje lage rugpijn en ietsjes meer afscheiding en mijn temp is nog 0.1 gestegen, maar goed, kun je altijd weleens hebben... Heb net een hele vroege zwangerschapstest gedaan van testpoint (reageert al op 12 HCG), want er stond dat je die vanaf 6 dagen voor je verwachte menstruatie kunt doen. Die was omowit. Had trouwens wel ineens weer een duidelijkere ovulatietest (echt een duidelijke streep maar wel wat lichter dan controlestreep). Zegt natuurlijk verder niks. Maar ik ben nieuwsgierig naar ervaringen: zijn er mensen die met zo'n ultragevoelige test toch negatief testten en zwanger bleken te zijn? Of kan ik het wel een beetje schudden deze ronde?? Zucht, na twee MA's word je af en toe moedeloos!!!!!!!
Spannend. Ik test max 3 dagen voor NOD positief ook met testen waarmee je eerder kan testen. Het zegt dus allemaal niks. Afwachten dus.
Bedankt voor de reactie! Ik heb volgens mij twee dagen na de innesteling met middagurine getest (twee uurtjes ervoor niet geplast), dus daar twijfel ik ook een beetje over of ik nu te vroeg heb getest. Ik dacht omdat er stond 6 dgn voor menstruatie dat het nu net zou kunnen. Heb normaal een LF van 14 dagen dus zou halverwege volgende week ongesteld moeten worden.