Hoi meiden, Mijn ongi is bijna voorbij. Normaal gebruik ik tampons maar het hevige bloeden was volgens mij 1 dag langer dan normaal. Gisteren veel stolsels en daarna was het meteen zo goed als over. Zal ik de eerste dag maar als cd1 rekenen? Of de dag dat ik eigenlijk ongi had moeten worden? Ik begin van de week meteen weer met ovu testjes.. Verder eigenlijk geen last. Geen krampen oid gehad. Dusss op naar mei!
Mei wordt jouw maand! Wat fijn dat je geen nare krampen of dagenlang zware bloedingen hebt gehad. Je weet nu dat je helemaal natuurlijk zwanger kan worden, gaat helemaal goed komen Digitale knuf
Wat enorm balen meid Vwb je cyclus... je moet de eerste dag van het vloeien rekenen als cd 1 (en dus niet de dag dat je ongi eigenlijk had moeten beginnen). Hopelijk ben je snel weer blijvend zwanger!
Voor de mensen die het leuk vinden om te lezen: Gisteren positieve ovu- test. Zoals het er naar uit ziet is mijn cyclus dus niet al te veel in war. Keurig 14 dagen na eerste ongi dag een eisprong. Nu maar hopen op een positief vervolg!
Wat fijn dat je lichaam zich zo snel weer heeft herpakt!!!! En nu klussen maar en ik duim voor een mooie afloop van deze ronde !
Hee meiden, net het topic dat ik nodig heb, weten jullie raad? Vanochtend kv2v5 getest met ochtendurine, binnen afleestijd blanco, na n half uur nog steeds (en ik ben een notoire tuurder, kijk echt GOED en LANG), en paar uur later opeens een heel vaag ver weg lijntje, zie foto! Vanmiddag herhaald met een action test, en precies hetzelfde verhaal, in eerste instantie niets, tweede ook niet, maar opgedroogd iets heel vaags te zien. Ik ben al twee dagen overtijd maar gezien mijn borsten pas 6 dagen later pijn begonnen doen als normaal kan het best zijn dat mijn ei later was... Hoe zouden jullie dit streepje interpreteren? Dit is ronde 8, ik vind het zo spannend! x pips
Zou eerst even een eigen topic openen niet zo leuk en fijn om dat in topic van ts te doen dan kan t verwarrend worden. Ff over je test t is ver buiten aflees tijd dus zou m beschouwen als negatief zolang t streepje niet binnen 5 minuten komt is t niet betrouwbaar over 2 dagen nog keer testen en dan binnen 5 minuten kijken staat er geen streep is ie negatief
Sorry, ben een beetje nieuw. Was op de titel van discussie afgegaan, lees net pas t voorgaande. Nextstep en andere dames, veel succes deze maand!
Np Pips... Kan gebeuren.. Hoe is het afgelopen?? Meiden... Ik moet dit even delen. Vandaag 10 DPO, weinig symptomen maar kon me niet inhouden. Getest met middag urine... 😱😃😢😊
Wauw wat geweldig! En wat duidelijk voor 10 dpo! Ik zeg zwanger en hoop dat je er deze keer veel langer van mag genieten!!