Einde van de middag nog deze test gedaan. Moest gewoon een test doen en had deze nog liggen. Zijn van Certain en vorige maanden bleven deze wel echt wit. Nu zie ik een streepje. Geen idee of het wat is want deze testen zijn niet echt bekend op het forum.
Ik zie het ook! Bij mij bleven ze als ik niet zwanger was omo wit. Toen ik wel zwanger was kwam het streepje ook pas goed tevoorschijn toen de test opgedroogd was. Succes!
Ik zie de streepjes op al je testen en denk niet dat ze vals zijn. De kV doet er langer over om goed op te drogen tegenwoordig dus ik ben zeker hoopvol! Succes meid. Ga je morgen weer testen of overmorgen?
Ik zie op beide testen zeker een streepje. Hier bleven ze ook altijd wit als het niet raak was dus ik denk ook echt dat er dan de vorige ronde wel iets geweest is wat vroeg is mis gegaan waardoor je dacht vals positief te testen. Er zijn nu n aantal mogelijkheden... om de dag of elke dag doortesten en kijken wat er gebeurt of even wachten tot je nod echt geweest is zodat die echt een stuk duidelijker moet zijn als het raak is.
Ik zie ook streepjes op je testen. Hopelijk lopen ze mooi op. Afgelopen zondag (8dpo) had ik op de kv-test net zo'n streepje als op jouw eerste test. Het streepje was pas na de vijf minuten zichtbaar. Afgelopen woensdag testte ik duidelijk positief binnen de afleestijd.
O meiden... Ik hoop het zo! Maar durf er gewoon niet op te hopen. Bang voor de teleurstelling. Morgenochtend test ik weer denk ik. Of zal ik wachten tot zaterdag, mijn NOD.
Lijkt me stug dat je op 2 verschillende testen een streep hebt en dat dat niets te betekenen heeft. Het lijkt er op dat je zwanger bent Nu hopen dat ze mooi gaan oplopen!
Het streepje is iets donkerder!! 😱😅😭 Meiden!!! Jeetje zeg, het zal toch niet!?? Net nu we besloten hadden om na deze maand maar eens te kijken hoe nu verder... Sorry ben vrij vandaag dus had even beetje uitgeslapen... Zo lief dat medeleven 😊
Kan je geen uploadprogramma gebruiken zoals tiny pic Je krijgt dan 4 linkjes en eentje daarvan moet je dan hier neerzetten(weet even niet meer welke van de 4, moet je even uitproberen welke werkt in je bericht, dacht die met jpg op het einde) zo blijft je kwaliteit optimaal want hier is het echt om te janken zo slecht...