Ik zit meestal rond de 26 of 28 dagen met mijn cyclus... Zit nu op dag 26, volgens mijn banner op dag 27!!
Voorzichtig gefeliciteerd. Je zou nu ook wel een CB digital (wel met indicator, die zijn veel gevoeliger) kunnen doen om het zeker te weten.
Dank je wel meiden!! Ik blijf voorzichtig maar wil jullie wel laten weten nooit de hoop op te geven. Na 16 rondes op 36 jarige leeftijd is het dan (hopelijk) eindelijk zo ver!
Toch mijn vorige testjes mooi wit gekregen na nogmaals spoelen. Hier mijn rijtje 😃😃😃 10,11 en 12dpo! Bovenste is van vandaag!
Ik begin het steeds meer te geloven denk ik. Mijn testjes kwamen met de post dus gelijk 1 gedaan. Wondfo test met middag urine.
Nextstep, als je toch twee Digitals hebt, waarom dan niet eentje gebruiken? Als je kv er zo uit ziet, gaat hij echt positief uitslaan. Je moet het zelf weten hoor, maar ik kon het zelf (door ons voortraject) pas echt geloven toen ik zag staan "zwanger 1-2", en kon toen ook pas heel hard huilen dat het eindelijk weer gelukt was.